#1 Skrevet Mars 11 Hei alle sammen :) det ble på vårt lokallagstreff i mai diskutert alternativer til steder og møtes :) Ble nevnt; -sems grillen -burgerking på gamle by the way/mache (grelland) -Revetal stasjon (når det blir litt varmere eller de har fått fikset varmepumpa ;p ) Hva tenker lokallaget om dette? Andre innspill? Fortsatt flott vår til alle sammen :) Mvh Jan Ivar 1 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 11 Har jo Burger King på Ringdal / Amundrød ved E18 der er jo en mulighet. De har jo en grei parkering utenom rushtidene der. Videre så snakka vi jo om Metro Bowling i Sandefjord. De har grei parkering og grei matservering i tillegg til å ha egne rom vi kan booke. 3 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 11 Er ikke sååååå kjent nedover i traktene der, men Burger King Grenland vet jeg hvor er Jeg dukker opp så lenge det passer turnusen min 1 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 12 Se også terminlisten vi har lagt ut, der er det lagt til noe treff utenom Tønsberg over sommeren som forslag. Disse kan selvfølgelig også endres/flyttes/slettes. Vi har jo også tidligere kombinert kjøretur med bespisning, så da er det jo mange steder som er aktuelle for så vidt. Er det lurt å legge disse 'utenbys' treffene til ekstra treffdager? Eller er det greit å flytte et fast torsdagstreff til et annet sted? Spør for en venn som jobber til 18 på Teie på torsdager.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...