Steder og ha lokallagstreff?

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen :) 

 

det ble på vårt lokallagstreff i mai diskutert alternativer til steder og møtes :) 

 

Ble nevnt; 

-sems grillen
-burgerking på gamle by the way/mache (grelland) 
-Revetal stasjon (når det blir litt varmere eller de har fått fikset varmepumpa ;p ) 

 

Hva tenker lokallaget om dette? Andre innspill?  

Fortsatt flott vår til alle sammen :) 

 

Mvh Jan Ivar 

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har jo Burger King på Ringdal / Amundrød ved E18 der er jo en mulighet. De har jo en grei parkering utenom rushtidene der. 

 

Videre så snakka vi jo om Metro Bowling i Sandefjord. De har grei parkering og grei matservering i tillegg til å ha egne rom vi kan booke. 

 

 

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er ikke sååååå kjent nedover i traktene der, men Burger King Grenland vet jeg hvor er :P Jeg dukker opp så lenge det passer turnusen min :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Se også terminlisten vi har lagt ut, der er det lagt til noe treff utenom Tønsberg over sommeren som forslag. Disse kan selvfølgelig også endres/flyttes/slettes.

Vi har jo også tidligere kombinert kjøretur med bespisning, så da er det jo mange steder som er aktuelle for så vidt. Er det lurt å legge disse 'utenbys' treffene til ekstra treffdager? Eller er det greit å flytte et fast torsdagstreff til et annet sted?

Spør for en venn som jobber til 18 på Teie på torsdager.. :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.