#1 Skrevet Juni 16 (endret) Desverre var jeg nødt til å avlyse...for lite interesse... Hei alle sammen! 😄 Da er det dags for den "årlige" turen til Håsken Gokart for litt fart og spenning! Satt arrangement tidspunktet til 18.30, men om ønskelig kan dette flyttes til 18, eller 19 👍🏻 Tenker vi tar så mange heat vi selv ønsker, 2-3 pleier som regel å være greit! Etter all racinga er folk kanskje begynt å bli litt småsultne, så da kan vi finne en plass i nærheten som har noe godt å sette tenna i. Jeg er ikke så viden kjent i området, men Andebu sentrum har sikkert noe å tygge på, Kodal sentrum er også et alternativ 👏🏻 Dato, tid og adresse: Fredag 19.06 kl18.30 NMK Andebu Håskenveien 335 3158 Andebu Håper så mange som mulig kan komme! 1 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...