AVLYST! Gokart på Håsken, fredag 19.06!

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Desverre var jeg nødt til å avlyse...for lite interesse...

 

Hei alle sammen! 😄

 

Da er det dags for den "årlige" turen til Håsken Gokart for litt fart og spenning!

 

Satt arrangement tidspunktet til 18.30, men om ønskelig kan dette flyttes til 18, eller 19 👍🏻

 

Tenker vi tar så mange heat vi selv ønsker, 2-3 pleier som regel å være greit!

 

Etter all racinga er folk kanskje begynt å bli litt småsultne, så da kan vi finne en plass i nærheten som har noe godt å sette tenna i. Jeg er ikke så viden kjent i området, men Andebu sentrum har sikkert noe å tygge på, Kodal sentrum er også et alternativ 👏🏻

 

Dato, tid og adresse:

 

Fredag 19.06 kl18.30

 

NMK Andebu

Håskenveien 335

3158 Andebu

 

 

Håper så mange som mulig kan komme!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.