Bodø: Bodø: Bodø-Nordover...?

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen....

No har eg tatt 5 uker ferie å skal hjem til Bardufoss de nærmeste dagene.....Men, eg har litt for mye bildela som ska være med, og stasjonsvogna er allerede ganske full av klea og anna mainnskitt.....

Er det nåån som skal nordover i nærmaste framti som har plass te litt "godsaker"?

 

 

Stian.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Heisann Stian.

 

Skal til Tromsø uke 30,men er usikker på om det blir med Avant eller cab. Er det store deler det er snakk om? Minimalt med plass i en '98 cab.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Heisann Stian.

 

Skal til Tromsø uke 30,men er usikker på om det blir med Avant eller cab. Er det store deler det er snakk om? Minimalt med plass i en '98 cab.

 

Heisann....

Nei, det er ikke store deler vi snakke om..... Men har div esker med bla intercoolere, bremsedeler,turboer,clutch etc....

 

Når tid i uke 30 er det snakk om?

 

 

Stian.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Heisann....

Nei, det er ikke store deler vi snakke om..... Men har div esker med bla intercoolere, bremsedeler,turboer,clutch etc....

 

Når tid i uke 30 er det snakk om?

 

 

Stian.

 

Ok. Blir vel tirs 26.juli eller ons 27.juli. Brutter'n har en sub og forsterkeropplegg i cab'en men kan sikkert ta med noe i baksetet da.

Ta deg en tur når du har tid så skal vi nok få dette med vis tidsperioden passer da. :)

 

Bjørn Tore

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ok. Blir vel tirs 26.juli eller ons 27.juli. Brutter'n har en sub og forsterkeropplegg i cab'en men kan sikkert ta med noe i baksetet da.

Ta deg en tur når du har tid så skal vi nok få dette med vis tidsperioden passer da. :)

 

Bjørn Tore

 

Hei.

Når passer det?

 

Skal etter planen kjøre motorsykkel nordover imorra, mens min samboer skal jobbe til og med neste søndag for så å kjøre audien nordover....

Så enten må jeg treffe deg ikveld ellers så kan jeg gi deg nummeret til min samboer, så kan dere planlegge......Mange muligheter....Bildelan er ihvertfall pakket og klar...

 

Stian.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei.

Når passer det?

 

Skal etter planen kjøre motorsykkel nordover imorra, mens min samboer skal jobbe til og med neste søndag for så å kjøre audien nordover....

Så enten må jeg treffe deg ikveld ellers så kan jeg gi deg nummeret til min samboer, så kan dere planlegge......Mange muligheter....Bildelan er ihvertfall pakket og klar...

 

Stian.

 

Bare å ta deg entur nå ikveld Stian. Blir hjemme. Har drukket :venner: etter en aksjon på audi'en :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei :) Kjører hjem til Narvik nå på fredag.. Har litt plass disponibelt vist du skulle trenge det?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.