Anbefalte innlegg

NM i autoslalom 27.Aug 2005. Tenkte jeg skulle vere litt tidli ute med å reklamere om at NAF Motorsport ålesund arrangerer nm i autoslalom på mjølsteinneset i år. hadde vert kjekt om vi kunne stille en del folk fra klubben så folk vet at vi er her. Håper det blir stor deltagelse men mange grombiler. Regner med at jeg stiller selv med golfen visst den holder helt frem til 27. Aug. håper dere viser interesse for dette.

 

 

mvh

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja der e nå en egen tråd under "Treff"- kategorien men..

 

Mange som skal nedover til Mjølstadneset da ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

NM i autoslalom 27.Aug 2005. Tenkte jeg skulle vere litt tidli ute med å reklamere om at NAF Motorsport ålesund arrangerer nm i autoslalom på mjølsteinneset i år. hadde vert kjekt om vi kunne stille en del folk fra klubben så folk vet at vi er her. Håper det blir stor deltagelse men mange grombiler. Regner med at jeg stiller selv med golfen visst den holder helt frem til 27. Aug. håper dere viser interesse for dette.

 

 

mvh

 

Hmm, ja hvor er golfen? : klø ::nana:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hahaha! den e i tresfjoren/vestnes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.