Østfold: Camping til Børtevann, når?

Hvilken helg passer det best med camping?  

13 stemmer

  1. 1. Hvilken helg passer det best med camping?

    • Lørdag - søndag 23-24 juli
      0
    • Lørdag - søndag 6-7 august
      5
    • Lørdag - søndag 13-14 august
      0
    • Lørdag - søndag 20-21 august
      8


Anbefalte innlegg

A V L Y S T !

 

Avlyst pga altfor lite tilbakemeldinger.. Det er nå kun 3 av oss som jeg VET skal oppover, 2 av oss da fra styret.

 

Dersom noen skulle ha planer om å ta turen opp, men ikke har gitt tilbakemelding, må vi bare beklage, men vi forholder oss til det vi vet..

 

 

Isteden tar vi et ekstra lokallagsmøte den kommende måneden, 18. sept. i Moss slik at vi prøver å flytte litt på oss også.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Søndag 14. august er det banekjøring på Vålerbanen, så denne dagen/helgen er vel kanskje ikke så aktuell likevel.. Helgen før er kanskje det beste alternativet da?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er så mye som skjer om dgen, så jeg får nok ikke "fri" før den siste helgen...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Første helgen får jeg ikke til.. og siste helgen har jo skolen begynt igjen.

 

Men de to i midten skal gå fint!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi får se hva flertallet sier.. For min del er det egentlig det samme, men hadde jo vært moro om du kunne tatt turen også da knutis! Hvis ikke så flytter jeg og dama neste helg, så da har jeg en ekstra seng om du skulle komme nedover ved en senere anledning.. Dette kan vi ta på telefon ;)

 

Stem i vei! Tror vi skal sette en deadline også jeg.... Den første helga anser jeg som uaktuell siden det blir så kort varsel, så hva med deadline neste helg, altså før klubbtreffet på Rudskogen? Får forhåpentligvis tid til å ta en tur opp innimellom flyttingen så prater vel med en del av dere der oppe også..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg blir med uansett hviolken helg jeg... så jeg bare venter på en helg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser foreløpig ut til å bli siste helga etter folks mening.. Minner om at vi setter en deadline nå til helga så om noen har innvendinger så kom med de nå! Håper folk blir med nå da.. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde gjerne tatt turen jeg, men vi tar turen til Gatebil i Kristiansand den helga, så det passer dårlig! Trudde faktisk det var flere av dere som skulle dit???

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

har stemmt på siste helg, men kan også 6-7 aug.

 

Gatebil da, ok, stemmer det, hvor langt er det dit? : klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Rundt 250km fra Horten...Tar ca 2,5 timer

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ok.... 6. da? :) Hvis du har stemt siste Frank, men kan den første ( regner ikke med denne helga lenger.. ) så er det jo egentlig 5 stemmer for 6. og 6 stemmer for 20. ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skulle bli rett det. Kan altså være med på begge helgene, unntatt 13-14.

 

Ikke meninga å gjøre det vanskelig... :o

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ingen fare Frank, var ikke sånn ment heller ;) Er bare "litt" gira på å få til dette her nå og hadde vært moro om de aller fleste kunne blitt med og hadde tid.. Mer folk = mer sosialt :venner:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da er helga over og 8 stemmer mot 5 for de helgene det er stemt på.. Da ser det ut til at valget falt på siste helga!

 

Mer info kommer etterhvert på mail og forumet..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da får vi ta en innflyttingsfest hos deg istedet KRS. :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da blir det tur da knut, bra.

 

Er jo sikkert ingen som sier noe om noen en vakker dag byr opp til fest hjemme hos seg selv, der man inviterer folk fra klubben, og man kan dra ut på bye ilag .... :full:

 

Det blir sikkert gøy det og....! Skulle tro det blir litt bilprat da etter 5 øl...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da blir det tur da knut, bra.

 

Hvilken Knut? Det er flere av oss. :D

 

Jeg skal nedover nå til helgen, og da blir det ikke camping. Derimot blir det mye tullprat og en tur på byen etterpå.

 

Den helgen det derimot blir camping (om 14 dager) kan jeg ikke pga skolestart. Jeg har endel verv jeg må følge opp.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

KRS , sjefen altså... ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da blir det tur da knut, bra.

 

Er jo sikkert ingen som sier noe om noen en vakker dag byr opp til fest hjemme hos seg selv, der man inviterer folk fra klubben, og man kan dra ut på bye ilag .... :full:

 

Det blir sikkert gøy det og....! Skulle tro det blir litt bilprat da etter 5 øl...

 

Går vel an å få til en liten sammenkomst hjemme hos meg etterhvert, nå har jeg endelig et sted hvor jeg kan ha plass til litt folk også ( iallefall noen da ) : rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gull.

 

Kommer jeg, vi får parkere på snuplassen Knut... :P

 

Bare lag ny tråd den dagen det blir øl drikking.... : rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Litt info om helga...

 

Vi i styret ordner med grill og partytelt, dere må selv ta med mat og drikke.

 

Vi kjører fra Toys R Us kl. 17.00 på lørdag ( en kjapp stopp innom Esso Hafslund dersom noen heller vil møte der pga kortere vei etc. ).

 

 

Vi ses til helga! : ja :

 

 

 

dere har "alle" fått en mail ang dette. Dersom du ikke har fått denne mailen, ta kontakt med meg, da ligger du mest sannsynlig ikke i mailinglisten.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hjemme til meg og, iallefall nå, som jeg er singel..... :rolleye:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ta noen fotos da gutter, så jeg får se hva jeg går glipp av. Kanskje en artikkel til treffpunkt dette?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Først får vi se hvor mange vi blir tror jeg... Er skummelt redd vi blir noe færre enn vi hadde håpet på, men vi vet å ha det moro "læll" vi.. Skal nok iallefall få ut noen bilder ja :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan de som har tenkt å være med, gi en liten lyd her, eller sende meg en mail på : knut.sjovold(a )direktmedia.no?

 

Fint med tilbakemeldinger så jeg vet om det er behov for tønnegrill eller ikke etc..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.