Anbefalte innlegg

Noen Som har et par liggendes??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har av "nytypen" liggendes....

50,- pr. plate.

Kan ta med på pizzamøte, men skal du på treff e.l. før den tid og trenger, så bare send en sms..

 

-Dag-

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Faktisk litt lenge til neste pizza møte.. Send meg nr ditt på pm da så møter jeg d en dag du har tid :) Dårlig å kjøre rundt med saab å subaru plate...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

er det noen som får tak i skiltplater til gammletypen?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har av "nytypen" liggendes....

50,- pr. plate.

Kan ta med på pizzamøte, men skal du på treff e.l. før den tid og trenger, så bare send en sms..

 

-Dag-

 

Om du tar den prisen der for platene tjener du jo fett da.

Jeg har aldri betalt ei krone for dem. Er gratis om man møter opp på treff osv.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Om du tar den prisen der for platene tjener du jo fett da.

Jeg har aldri betalt ei krone for dem. Er gratis om man møter opp på treff osv.

 

JEG tjener ikke krona i veggen - alle som sitter i styret, både leder, sektretær, treffansvarlig, økonom og meg selv jobber gratis og fordi vi interesserer oss. Det går heller andre veien, at vi spytter inn litt ekstra når treff går med underskudd, hytter ikke blir betalte og folk legger igjen for lite penger på Peppes.

De 50 kronene går rett i lokallagskassa, og så vidt jeg har forstått er det flertallet av lokallag som har denne praksisen med 50 kroner per plate.

 

Alle får ett sett gratis plater når de melder seg inn i klubben. Mister/ødelegger du disse, må du pent kjøpe/skaffe deg nye. De som vil vente til treffene må værsågod gjøre det:)

 

Mvh

Dag

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

JEG tjener ikke krona i veggen - alle som sitter i styret, både leder, sektretær, treffansvarlig, økonom og meg selv jobber gratis og fordi vi interesserer oss. Det går heller andre veien, at vi spytter inn litt ekstra når treff går med underskudd, hytter ikke blir betalte og folk legger igjen for lite penger på Peppes.

De 50 kronene går rett i lokallagskassa, og så vidt jeg har forstått er det flertallet av lokallag som har denne praksisen med 50 kroner per plate.

 

Alle får ett sett gratis plater når de melder seg inn i klubben. Mister/ødelegger du disse, må du pent kjøpe/skaffe deg nye. De som vil vente til treffene må værsågod gjøre det:)

 

Mvh

Dag

Dette er korrekt! Skiltplatene blir betalt av hovedstyret, og det er meningen at lokallagene skal selge disse for 50,- pr. stk for å prøve å få inn noen kroner i lokallagskassa. Man skal i utgangspunktet kun få plate gratis når man melder seg inn i klubben som nytt medlem.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

JEG tjener ikke krona i veggen - alle som sitter i styret, både leder, sektretær, treffansvarlig, økonom og meg selv jobber gratis og fordi vi interesserer oss. Det går heller andre veien, at vi spytter inn litt ekstra når treff går med underskudd, hytter ikke blir betalte og folk legger igjen for lite penger på Peppes.

De 50 kronene går rett i lokallagskassa, og så vidt jeg har forstått er det flertallet av lokallag som har denne praksisen med 50 kroner per plate.

 

Alle får ett sett gratis plater når de melder seg inn i klubben. Mister/ødelegger du disse, må du pent kjøpe/skaffe deg nye. De som vil vente til treffene må værsågod gjøre det:)

 

Mvh

Dag

 

Ikke sånn ment..

Høres ut som en god ordning:) (hadde bare ikke hørt om den)

Tenkte bare siden det er sommmer og treff-sesong kan man alltids få på det:)

Skal kontakte deg når jeg skal kjøpe ny bil til neste år....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg har aldri fått noen skiltplate når jeg meldte meg inn, men har ikke noe imot å betale 50kr pr stk :) Kontakter deg sikkert en dag.. blei ikke så brå hast alikavel

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.