Agder: Donering av möbler :)

Anbefalte innlegg

Ja, da har jeg faatt melding fra HIA at jeg har baade faat studieplass og leilighet, "desverre" er disse nystilte og kun med hvitevarer, vanligvis er de fullt möblert.

Saa det med aa skaffe möbler kom paa veldig kort varsel og kresjer veldig da jeg er naa paa ferie og er litt trang paa ökonomien etter dette :S

 

Saa om noen har noe liggende som de föler for aa bli kvitt saa er det jo bare aa si ifra. :)

Blir boende paa Lund ;)

 

Kr.sand here I come =)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dump...

 

Må si at det er dårlig med donerere her :) hehe...

Har forresten fått kåk midt i Kr.sand, i "statoilbygget", noen av dere som er i nærheten?

Hadde vært gøy å bli kjennt med noen, byen er så og si ny for meg.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har en 2-seter sofa som ryker ganske snart, muligens et salong-bord også. Kan skaffe bilder hvis du er interesert..... Men det er kansje litt langt unna? 30 minutt kjøring ifra Stavanger.....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har en 2-seter sofa som ryker ganske snart, muligens et salong-bord også. Kan skaffe bilder hvis du er interesert..... Men det er kansje litt langt unna? 30 minutt kjøring ifra Stavanger.....

 

Ble litt langt ja :S Men ellers hørtes det bra ut.

 

Fant forresten en Hjørne sofa på Finn som virka bra, ringte og alt var fint. Sa at jeg skulle ringe tilbake innen 1,5 time fordi jeg skulle bare ordne med henger.

Ringte så tilbake, da var det visst noen andre som bodde nærmere som var på vei for å hente den... Ble skikklig pissed :(

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde vært gøy å bli kjennt med noen, byen er så og si ny for meg.

 

Akkurat det tror jeg ikke skal være noe problem. Et par turer rundt i byen en fredag/lørdags kveld så treffer du garantert noen av medlemmene i klubben.

 

Thor!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da stopper jeg deg ;)

Stopp meg om du ser en Rød Passat 35i med dobbel 3" endestuss og In.pro xenon look lykter med badlook ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da stopper jeg deg ;)

Stopp meg om du ser en Rød Passat 35i med dobbel 3" endestuss og In.pro xenon look lykter med badlook ;)

 

Det må vi nok få til skal du se ;)

Når flytter du? eller har du flyttet?

 

Thor!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den 15 så bør jeg være ferdig innflytta.

 

Skal bo i kristian IVs gate 101, Statoilbygget, med panorama utsikt mot elva :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg studerer også på hia og bor på lund siden.. tenker du omtrent kan se der jeg bor fra vinduet ditt :) møtes når skolen begynner.. skal ha mitt nyeste prosjekt lakkert til da..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da kan jeg glede deg med at når vinteren kommer så komme samtlige rånere til å stå parkert i parkhuset (utenfor statoil) på kveldstid med brumming i subber og motorer :D Der er nemmelig der vi er når det ikke er vær til å stå ved DNB (siloen).

 

Lurer på om jeg har sett deg i byen. Skal hyle neste gang.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjør det, men tviler litt på att du har sett meg da jeg har råne svææært skjeldent i Kr.sand. Er jo en Risørtass jeg =)

 

Anyway, må skryte av panoramautsikten på en StudentLeilighet!

 

Bilde(40).jpg

Bilde(41).jpg

Bilde(42).jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Flott leilighet du har der!

 

Bor i kongensgate (oppe mot polet).

Der ser du bilen min, en Golf 3 VR6.

Ser du meg er det bare å gi signal så kan vi råne sammen!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sinnsykt fin utsikt da. Betaler sikkert litt for den da?!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Prisen er ikke så galen da det er jeg og dama som skal bo der.

 

60kvm, 2 soverom, egent bad og kjøkken ;)

 

Pris: 6000,- inkl strøm, 10Mbit internett og perkeringsplass nede i huset.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Rett over brua ser du Ventelo-flaggene på Bygget der jeg jobber. Ser du etter kan du nesten se inn på kontoret mitt :D

 

Kommer du med opp til Evje i morra?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

nei men detter så ikke dumt ut da!!! kong plass du har fått deg der!!!

 

6000 for strøm, intrenett og parkering er da ikke galt

 

å tid flytter du inn?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

I dag har jeg og fruen kjøpt ny spisestue så da sitter vi igjen med en ekstra som er litt eldre da, men fult brukbar og ikke så alt for gale egentlig. Massivt tungt ovalt bord m/stoler som kanskje bør få nytt trekk, men det er fort gjort.

 

Kan ikke love det bort riktig enda, mulig fettern eller kusina til fruen skal ha det, men det er ikke helt sikkert enda.

 

Si ifra vist det høres interisangt ut da. Så kan jeg ihvertfall ha det i bakhuet om ingen av de andre vil ha det!

 

Thor!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tommy: kommer nok ikke jeg, kommer til å blåse rødt langt inn i neste uke =) Trebåtfestival her =)

 

Stian: Starter med innflytting rundt den 11, så da blir det full fart i kr.sand ;)

 

Thor: Hørtes flott ut, men må se litt ann på. Spisebord blir kansjke litt mye i den leiligheten. Ser ut til at vi kjøper inn en form for barløsning istedenfor spisebort. Har alt ordnet med soffa og stuebord, så ser ut som alt ordner seg her.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.