#1 Skrevet Juli 20, 2005 Noen som prøver på det samme som i Grimstad forige helg ? Streetmeet! Stoa industriområde, ved Coop OBS. Masse plass! Kl. 21.30 på lørdag. Ikke vet jeg hva det er da.. Noen hørt noe? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 21, 2005 Jeg kan ikke komme, er i bryllup på den tiden... (nei, ikke mitt eget ) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 22, 2005 skal hennover å sjekke trøkket vertfall:) bare det ikke blir fult så mange fulle teens som i grimstad så blir det nok bra:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 22, 2005 Skjønner ikke hva vi skal med fulle 14-17 åringer på biltreff.. Kan ikke alle som har de i baksetet bare stoppe på en eller annen "ungdomsdisko" og la de være der og dumme seg men vi er på treff Ingenting som irriterer meg mer enn å se ei full lita blond berte i rosa topp som sjangler mellom bilene (som gjerne har kammelonlakk) og vimser med ei flaske som nesten er i lakken 7 ganger på vei forbi bilen... når ho endelig er kommet klar av bilen så tenker du PUI!!! FLAX!!!! men da tar det skjeldent mer enn 7 sek før flaska er i bakken i 1000 knas og jentungen ligger i hekken og spyr... Bortsett fra det: Kansje jeg tar meg turen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...