Anbefalte innlegg

Noen som prøver på det samme som i Grimstad forige helg ?

 

Streetmeet! Stoa industriområde, ved Coop OBS. Masse plass! Kl. 21.30 på lørdag.

 

Ikke vet jeg hva det er da.. Noen hørt noe?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kan ikke komme, er i bryllup på den tiden... (nei, ikke mitt eget ;) )

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

skal hennover å sjekke trøkket vertfall:) bare det ikke blir fult så mange fulle teens som i grimstad så blir det nok bra:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skjønner ikke hva vi skal med fulle 14-17 åringer på biltreff.. Kan ikke alle som har de i baksetet bare stoppe på en eller annen "ungdomsdisko" og la de være der og dumme seg men vi er på treff :D

 

Ingenting som irriterer meg mer enn å se ei full lita blond berte i rosa topp som sjangler mellom bilene (som gjerne har kammelonlakk) og vimser med ei flaske som nesten er i lakken 7 ganger på vei forbi bilen... når ho endelig er kommet klar av bilen så tenker du PUI!!! FLAX!!!! men da tar det skjeldent mer enn 7 sek før flaska er i bakken i 1000 knas og jentungen ligger i hekken og spyr...

 

Bortsett fra det:

Kansje jeg tar meg turen :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.