Anbefalte innlegg

Noen her som er litt stødige i tysk og ikke minst kjenner til ebay litt bedre enn meg som kunne hjulpet meg med en liten ting?

 

Er på utkikk etter nye speil til bilen og da aller helst A8/S8 speil av typen matt alu finish (se bildet ), hele speil, ikke bare alu-deksel. Jeg har søkt på ebay selv også, men siden ungdomsskole tysken ikke er så veldig fersk i minnet så blir det litt som å lete i blinde.

 

 

Blir uaktuelt å kjøpe de nye siden de koster 12.000 her på berget. Kunne fått de "billig" fra Kroatia, da til "gi bort prisen" 8.000 : rolleyes

 

Setter pris på all hjelp jeg kan få, om jeg kan få noe ;)

e4_1_b.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ok, da ser jeg at jeg fikk det til iallefall :D Det var nemlig de jeg fant også, men de er blanke... :(

 

Er på utkikk etter de matte alu speilene ala S modellene, men mange takk for hjelpen uansett :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er greit å bruke ebay.com.. litt enklere å forstå engelsk :) finner veldig mye der me.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

keine problem ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.