Anbefalte innlegg

Er det forresten noen her inne, som har bilder av en RS look add on fanger, som de selger på NBS, påmontert bil i div. vinkler?

Vet det er en rød C4 avant i galleriet med den fangeren, men skulle så gjerne sett litt flere bilder av det vet dykk!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

"clip on" RS på din S?? :(

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det så ille da Ola? Den blir jo skjøtet bra, og mener på at jeg har hørt det blir greit nok jeg da, men er jo litt usikker også da!

Syntess bare det ser så horribelt ut med de "rillene" som er originalt i fangeren, så har jeg den liggende, helt ny!

 

Sugen og vet du!

 

Tilbake til det jeg lurte på, noen som har bilder?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Se her :)

 

A-C4-1.jpg

 

A-C4-2.jpg

 

A-C4-front.jpg

 

A-C4-front1.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Synes bakfangeren på den røde var flott jeg! Hmmm, går det an å få tak i den tro? :klø:

 

Det som er kjipt her er at ikke "pølsa" på fangeren bak er lik til den originale foran!

 

Det er litt leit da.....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

JEg fant noe universal fronter på nett til en billig penge..Produsenten lovte perfekt passform..

Synst detta var litt spezi jeg da men..Dere kan si hva dere mener da!!!

 

Ser ut som den fronten er klar til å svelge hele veien foran seg, og alt som måtte komme i veien for den forsåvidt. Ikke bra

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.