Anbefalte innlegg

Hva syns dere om den lokale styling sjappa?

 

Jeg har bare dårlige erfaringer!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hehe må le litt av bjørn ja :) nei dette er jo en kamerat, men får å si det sån så føler ikke jeg at han er så seriøs til tider..... men han har jo slitt litt med tyveri i det siste da..... me bjørn er en grei kar, men han er jo selger : rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Styr unna denne useriøse sjappa! Har selv brent meg på Bjørn og tapt masse penger. Laaaaaang historie. Kjenner til mange som har dårlig erfaring med han.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sikkert en grei kar ja, men når en bestiller deler og han skal ringe når de kommer forventer jeg en telefon.

 

Jeg var oppe for ente gang (vente tid ca 3 mnd!!) og spurte om dump og eksos var kommet, svaret var da at eksosen kom nok ikke, problemer med importør var svaret, men ingen telefon. Ang dumpen så var den kommet men ingen telefon, han hadde til og med solg den til en annen fordi jeg ikke kom! : eek :

 

Nei jeg gir sjappa på Rige maks et halv år før det går dukken.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

en kamerqat av meg jobbet for noen måneder siden på nordtech ute i vågsbygda, men mente det gikk konkurs da..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

en kamerqat av meg jobbet for noen måneder siden på nordtech ute i vågsbygda, men mente det gikk konkurs da..

 

det har ikke gått konkurs.... men jeg vil jo si at det ikke er lenge til da :o

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har hørt utrolig mye om denne butikken..ikke bare butikken men også om personen..En veldig god kompis av meg var oppe der..han prøvde og selge ham en bakvindus senker...Som ikke var til den bilen en gang..og han har bestilt styling til mange av mine venner..ingen har fåt det...ingen har fått tlf fra han..Hadde det vært opp til meg...så hadde jeg lakt ned den butikken får LENGE siden... : rock : legge den ned :evil:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.