Ålesund: Golfen min er stjelt!!!

Anbefalte innlegg

Min kjære søte golf ble natt til den 28. juli stjelt fra parkeringsplassen bak nardo bilservice i fremmerholen. Noen som kan ha sett noe eller har hørt noe? reg. nr. CE27933. bilen mangler hjulbuelister fremme å burde vere lett å kjenne ijenn!

674962-bilde2-fine.jpg

674962-bilde2-fine.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal holde utkikk etter den.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

OJ!! Det er jo håpløst å parkere fra seg en bil en plass der folk ikke bor 10meter unna man! Håper du finner igjen bilen og dei som har stjelt den og gi dei smikk!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå ringte politie å sa at de hadde funnet motoren min på vestnes! Det triste er at da er sikkert resten av bilen å delene på ville veier så det er ikke noe å få ijenn. Eneste resultatet blir vell at jeg får mindre ijenn på forsikringen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Auuu.., synd det då. Kor på Vestnes fann dei den då? Med en privatperson, bedrift eller i grøfta? : klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Auuu.., synd det då. Kor på Vestnes fann dei den då? Med en privatperson, bedrift eller i grøfta? : klø :

 

 

Hmmmmm, faen kor bilmishandlera det er mot Vestnes/Molde området da : bråk :: bråk :: bråk :

 

Var jo der børge fann igjen sin også : klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja veit ikkje ditta... kansje dei finne ut kenn de e så d går and å justere litt fingerledd=)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja veit ikkje ditta... kansje dei finne ut kenn de e så d går and å justere litt fingerledd=)

 

Navn:

 

Einar Arne Mjøs fra Tresfjord

og

Einar Klausen fra Sjøholt

 

Hentet fra: nafmotorsport.no

 

Ja, spørs om vi ikje må til med andre midler en lovens "lange" arm .. : rock :: rock :: vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ej e klar=)

he du hørt med forsikringselskapet ang. 16v kassa?? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja he hørt litt men ingenting e bestemt enda.skal kome nærmare tilbake på det når det e sikkert ka ej fe.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja he hørt litt men ingenting e bestemt enda.skal kome nærmare tilbake på det når det e sikkert ka ej fe.

roger that!

over og ut...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da har jeg fått samlet ihop litt kviteringer som skal sendes til forsikrings selskapet i et håp om å få litt mer penger. får jeg halvparten av det jeg har kviteringer for skal jeg vere fornøyd.. kom opp i den nette sum av 149000,- mye penger det på en gammel golf... håper forsikringsselskapet viser litt medlidenhet til en liten golfløs ungdom..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da har jeg fått samlet ihop litt kviteringer som skal sendes til forsikrings selskapet i et håp om å få litt mer penger. får jeg halvparten av det jeg har kviteringer for skal jeg vere fornøyd.. kom opp i den nette sum av 149000,- mye penger det på en gammel golf... håper forsikringsselskapet viser litt medlidenhet til en liten golfløs ungdom..

 

149000,-!!!!??!??!?! : eek :: eek :: eek :

 

OT:

Faen ej blir jo skremt når du hilser på dinna måten...holdt på å kjøre i ræva på en bil ej....hehhee :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.