#576 Skrevet Oktober 9, 2006 fortsatt liv i vårt værste.. bare litt manko på "gode" historier å juge om.. litt forandringer har det oxo blitt. nå er vi blitt litt færre da rolf har flyttet og marius skal i militæret. så stabben her er nå joacim, tom-eivind (broder'n) thomas og meg. de 2 siste er kun lagerleiere.. så de er non-vag. nå nærmer den kalde årstiden seg og da blir det oxo mer fart på værste vårt tenker jeg Kjeder du deg på jobb idag RA? Men, vi må få rydda litt der oppe så vi får plass til prosjekt "rustfri".. da får vi se om det ikke blir litt mer fart i værst ja 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#577 Skrevet Oktober 9, 2006 Kjeder du deg på jobb idag RA? Men, vi må få rydda litt der oppe så vi får plass til prosjekt "rustfri".. da får vi se om det ikke blir litt mer fart i værst ja vi trenger ikke rydde.. bare jeg som må ta tak i rotet mitt som flyter litt tok i det minste en sjau i går.. og litt idag.. hihi.. men savner noen fler daghengere der oppe.. litt ensomt til tider.. edit: ja litt stille her.. men flotte arbeidsforhold jeg har fått på ny jobben 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#578 Skrevet Oktober 9, 2006 slutt på blondine besøk.. The cabgirls slår til 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#579 Skrevet Desember 11, 2006 MOUSE in da house... OPS... selvskudd er utlagt. hihi... kill yoou.. david og en kompis var på værste besøk og lånte løftebukken noen timer, og jaggu datt ikke polokassa hans ut nestenav seg selv. blir det liv her hos oss igjen og. vintersesong = bilmekk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#580 Skrevet Desember 11, 2006 ææææååå, har sett igjen 39 sider med tull å fanteri:P bra noen har det gøy;) må bare si at på alle de 39 sidene så har det vært veldig mye tauing av en grønn liten einser;) hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#581 Skrevet Desember 11, 2006 ææææååå, har sett igjen 39 sider med tull å fanteri:P bra noen har det gøy;) må bare si at på alle de 39 sidene så har det vært veldig mye tauing av en grønn liten einser;) hehe LOL... hehe tauing er vår favoritt igjennom tidene.. mye annet gøy og... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#582 Skrevet Desember 12, 2006 Tauing ja.. faen.. lenge sida nå.. kanskje jeg skal rase ett eller annet med bruksbilen så jeg kan bli taua litt igjen? Satser på å få vært litt mer på verkstedet nå fremover som skrusesongen er igang. Har jo akkurat vært i Essen og henta inspirasjon og deler til alle prosjektene 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#583 Skrevet Desember 19, 2006 idag rulla det jaggu inn en mk2 hos oss.. for slakting og for de trangsynte, så har jeg betalt for bilen med vognkort og skilter.. litt rust men startet og gikk meget fint, ble dårlig med kjøring da bremserørene bakover var tatt av og nye lå innibilen, forrige eier gav opp. jaja.. den ender sitt liv før 2007 desverre! rip.. noen som trenger deler så får dere skrike ut. mesteparten er nærmest gratis om det hentes.. ikke understell/motor/gir. men derimot karroseri/interiør etc. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#584 Skrevet Desember 19, 2006 Hva skal du putte drivlinja inni da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#585 Skrevet Desember 19, 2006 Hva skal du putte drivlinja inni da? veit ikke men alle hjula drogodt på grusen uttafor her så det var litt spennende.. må levere resten av dritten på hogger før nyttår.. vil ha tilbake innskuddet mitt. litt mer utkapping gjenstår først vel.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#586 Skrevet Desember 20, 2006 DU MÅ IKKE LA FOLK SE SPRITKANNENE DA RUNE ANDRE!!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#587 Skrevet Desember 20, 2006 ikke no rart dere gutta har god råd hele tiden, sånn som dere smugler brennvin 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#588 Skrevet Desember 21, 2006 PHOTOSHOP!!!... har gjemt de tilbake i bagasjen.. de fleste har nok bladd forbi bilde nå så da er det trygt igjen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#589 Skrevet Desember 21, 2006 da er syncro'n klar for siste reise og jeg må nok en gang sette en -x- bak en eid bil... nå er det nok golfer... det ble en good delehaug, så om noen trenger no så bare å spørre. bilene leveres i romjulen WEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#590 Skrevet Desember 21, 2006 WEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEe Åja, denne så jeg i Kama sutra. Var den noe god? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#591 Skrevet Desember 21, 2006 hmm.. huff da.. ikke alle sprell som skulle vært dokumenterbare 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#592 Skrevet Desember 25, 2006 vart litt liv i værste idag og.. ene cæbben er nå solgt og hentet. en golf syncro ferdig partert og gto er nesten klar. blir en del besøk på hoggern tredje juledag og joachim syns å snekre på bilen er langt artigere enn å sveise, så dette kan bli spennende.. vel overstått jul folkens.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#593 Skrevet Desember 26, 2006 stadigvekk besøk på værste ikke alle er velkomne bare.. fikk testa litt nye pærer i bruksbilen... 10000k er veldig blått. men bedre enn orginale møkka pærene. i morgen blir en trist dag for golfparken våres. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#594 Skrevet Januar 24, 2007 Påtide med litt oppdateringer her altså.... Igår var det tid for litt skruings så når jeg ankom var allerede Rune og Joachim i full gang Det er så ryddig og fint når de to setter igang (hørte jeg jo flere kokker jo mere søl?) Etter en stund fikk de jammen meg besøk fra de dype skogene utenfor tomter.... Cato trengte deler etter å ha prøvd seg som elektrikker på ROT 78 Så statusen etter en lite produktiv kveld (sett fra min side) er at Joachim og undertegnede har blitt eiere av enda en einser..... mer om det senere 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#595 Skrevet Januar 24, 2007 Så statusen etter en lite produktiv kveld (sett fra min side) er at Joachim og undertegnede har blitt eiere av enda en einser..... mer om det senere IIk... det blir det liv i heimen... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#596 Skrevet Januar 24, 2007 IIk... det blir det liv i heimen... Å neida.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#597 Skrevet Januar 24, 2007 Ja, måtte bare ha eeeeen til einser Greit med litt ekstra deler da Rudi 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#598 Skrevet Januar 24, 2007 fikk testa litt nye pærer i bruksbilen... 10000k er veldig blått. men bedre enn orginale møkka pærene. i morgen blir en trist dag for golfparken våres. Er det bare pærene eller xenon?? Isåfall hvor får jeg kjøpt de pærene? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#599 Skrevet Januar 24, 2007 Ja, måtte bare ha eeeeen til einser Greit med litt ekstra deler da Rudi Jepp,bare å ordne med "betalingen" nå og vente på at han får ut fingeren 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#600 Skrevet Januar 24, 2007 Er det bare pærene eller xenon?? Isåfall hvor får jeg kjøpt de pærene? xenon kit, 10000k byttet til 6000 nå, 10tusen var ekstremt blått 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...