Oslo: Tråden om værste til Lørenskog Golf mafia

Anbefalte innlegg

ser slik ut. var en kar som ga de bort visstnok. skulle ønske jeg hadde vann i selve lokalet der vi har værste. eneste som mangler

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

De 2 firkantete "tønnene" blir brukt som bremsevasker på bilverksteder i dag.

Kan hende de ble brukt som delevaskere før, men det er for tungvindt og tidskrevende for den bruken i dag med en timespris på 1000kr+++++

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

De 2 firkantete "tønnene" blir brukt som bremsevasker på bilverksteder i dag.

Kan hende de ble brukt som delevaskere før, men det er for tungvindt og tidskrevende for den bruken i dag med en timespris på 1000kr+++++

 

helt geniale som "delevaskere" for oss siden vi ikke har vann og ergo bruker dunker og tønner for å vaske med parafin/diesel væsker.. hehe

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

helt geniale som "delevaskere" for oss siden vi ikke har vann og ergo bruker dunker og tønner for å vaske med parafin/diesel væsker.. hehe

 

Hehe får på diesel eller parafin så blir det nok bedre en litt vann med såpe ja.

Bruker du de med varme da?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe får på diesel eller parafin så blir det nok bedre en litt vann med såpe ja.

Bruker du de med varme da?

 

er varmekolbe i disse ja. men jeg har nettop fått de så har ikke prøvd.. er avfetning/såpe på dem nå

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du får si ifra om du vil kvitte deg med en RA, tror vi kunne trengt en slik i verkstedet våres :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du får si ifra om du vil kvitte deg med en RA, tror vi kunne trengt en slik i verkstedet våres :)

 

Still deg i kø :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Still deg i kø :P

 

den ene er egentlig dele-delevasker, men kan hende den kan fikses, jeg trenger ikke begge nei..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tør jeg spørre hvor køen begynner?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Får svare for Joachim jeg da,ettersom han er hos sin bedre halvdel i kveld.

Vi kommer på lørdag, blir bare en dagstur i år. Men morro lell :P

Tørst på liiiiveeeet? :nana:

 

Gleder meg som en unge til å se denne motoren sparke igang Raka!

Går den i GTOen?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tørst på liiiiveeeet? :nana:

 

Gleder meg som en unge til å se denne motoren sparke igang Raka!

Går den i GTOen?

 

nei desverre, denne motoren skal nok ikke i min egenbil. den skal mest sansynligvis i en mk2 syncro.

gto'n har fått motor den, g60 rotrex

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tenkte du/dere ville mene den Dennert/Schrick motoren hadde vært mer riktig i GTOen enn den G60R'en... That's aaaaall :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tenkte du/dere ville mene den Dennert/Schrick motoren hadde vært mer riktig i GTOen enn den G60R'en... That's aaaaall :)

 

skal vel si meg enig idet egentlig.. litt mer 80tallspreg.. men slik er det nok med performancen og da.

skal dog sies det frister å sette dennert motoren i en mk1 og bare for å få det godkjent og..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

idag har jeg kanskje tatt ut den absolutt værste motoren fra en mk1 cabrio..

ene motorfeste gikk rundt inni skåla si.. og det endte med voldtatt rammevanger før den omsider kom ut.. mange timer for sent.. hehe

 

men da er bilen klar for høggern... RIP.

v_rste_1_001.sized.jpg

 

og vi har fått hentet oss nye garasjeporter som er isolerte.. håper vi klarer å få iallefall en av dem sammen igjen :D

da blir det nok litt lunere inne om vinteren..

 

v_rste_001.sized.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

liten roadtrip til de grønne skogene utenfor drammen idag for å plukke opp restene av denne bilen.

nytt chassis trenges. .. så rustfritt golf 1 karross søkes herved.. helst ikke langt unna oslo traktene..

 

mye bra deler på denne vogna vi hentet ;)

turbogolfe.sized.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bare meg, eller har denne tralla 4stk like store lykter? *gni seg litt i øynene*

Hofele som hadde de frontene?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

liten roadtrip til de grønne skogene utenfor drammen idag for å plukke opp restene av denne bilen.

nytt chassis trenges. .. så rustfritt golf 1 karross søkes herved.. helst ikke langt unna oslo traktene..

 

mye bra deler på denne vogna vi hentet ;)

 

Dere MÅ ha vært i Svelvik dere! Hehe!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dere MÅ ha vært i Svelvik dere! Hehe!

 

10 poeng til mannen uten briller.. :)

ja var i svelvik og hentet.

 

lyktene er omtrent like store alle 4... zender

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

liten roadtrip til de grønne skogene utenfor drammen idag for å plukke opp restene av denne bilen.

nytt chassis trenges. .. så rustfritt golf 1 karross søkes herved.. helst ikke langt unna oslo traktene..

 

mye bra deler på denne vogna vi hentet ;)

turbogolfe.sized.jpg

 

Står ett chassis rett over plassen der da ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

og hvor riksdaler skal du ha for lille blå`?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

nytt chassis til turbobilen er handlet inn.. ble en 1983 gti med minimalt rust..

så og si tomt chassis men hva er vel bedre enn det..

Tom står fortvilet og med snart tom lommebok.. sånn går det når du ber en annen fikse en "heftig" golf 1 prosjekt for seg...

 

 

 

henter bilen til uka..

Takk for handel H-con.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tom? Som i Pølse-Tom??

 

pølse tom? nei tror ikke det..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

da har 83' Gti'n blitt hentet idag.. den gikk ikke, men fjerning av startsperre og litt rydding bak sikringsboksen gjorde underverker..

 

broom broom.. nå skal motoren ut og schrick turbo motoren inn ;) nice nice baby..

blir vel å lage en liten prosjekt tråd for denne.. syns den er verdt det...

DSC00246.sized.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.