Haugesund: Lokallagsmøtet den 4/8-05

Anbefalte innlegg

Regner med det blir lokallagsmøte nå førstkommende torsdag på Aksdal bil? ingen har sagt noe så jeg legger vertfall ut denne påminnelsen!

 

Er det noen saker dere vil diskutere så kom med dem, trenger ikke bare gjelde bilprat! Vi har jo såvidt nevnt å ta en pubkveld viss det blir aktuelt, kan også finne på noe annet, paintball, go cart etc etc.

 

Håper på BRA oppmøte denne gangen, var veldig tamt oppmøte sistgang.

 

Velmøtt hos Aksdal bil kl 19.30 på Torsdag!

 

OBS OBS!!

 

På grunn av Tore sitt fravær denne Torsdagen så tar vi oss en liten Crusing til Peppes Pizza for en Matbit, men møter som vanlig på Aksdal Bil.

 

mvh.

Glenn

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eg kjem no isåfall :) Da e no sommer ferie for folk flest, men håper jo at folk flest tar turen.. Sku egentlig på etne marknad men da får vel venta en dag...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eg kjem no isåfall :) Da e no sommer ferie for folk flest, men håper jo at folk flest tar turen.. Sku egentlig på etne marknad men da får vel venta en dag...

 

Flott Glenn! :)

De fleste er vel ferdig med ferien rundt disse tider, er selv ferdig med mine uker nå i sommer, men har 1 uke til som jeg tar når jeg er dritt lei jobb igjen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tar nok turen ut eg og....

Håpe på bedre oppmøte denne gangen...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har vært uten internett å slikt så kanskje jeg også tar turen.... Blir desverre ingen ny VAG på meg (begynner på ingeiør om 3 uker)...

Kommer seff til å være klubb medlem for det ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan desverre ikke komme denne gang skal på et anna møte, har jo vert på samtlige møter så, da får jeg melde avbud denne gang.

 

Så da blir det ikke møte på Aksdal Bil, vertfall ikke inne, dere kan jo møtes der viss dere vill,

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg er i sverge på ferie så får ikke mulighet.............

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva sier folket? skal vi flytte møtet til en annen plass? for eks. peppes pizza. blir jo ganske kort varsel for endring av møtet, men er også surt å stå ute på aksdal viss det er dårlig vær.

 

Tord kommer du?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er i nordsjøen denne gang o.. :o pleier som regel alltid væra ute når d er møte.. Slettes ikkje bra.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette er skuffende, kommer til å bli elendig oppmøte virker det som?

 

Erling, får du med deg Dag Stian(?)?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hmmm, veldig slapp gjeng dette her virker det som...

Kan jeg ta en "sjefs" avgjørelse da og bestemme at vi møter på Aksdal Bil som vanlig, med påfølgene crusing til Peppes Pizza for en matbit?

 

Evt. at Tore henger opp lapp på aksdal bil at møtet er flyttet til Peppes også møtes vi der kl. 19.30?

 

kom med innspill da folkens!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hmmm, veldig slapp gjeng dette her virker det som...

Kan jeg ta en "sjefs" avgjørelse da og bestemme at vi møter på Aksdal Bil som vanlig, med påfølgene crusing til Peppes Pizza for en matbit?

 

Evt. at Tore henger opp lapp på aksdal bil at møtet er flyttet til Peppes også møtes vi der kl. 19.30?

 

kom med innspill da folkens!

 

 

Høyres fint ut for min del... Då eg ikke har peiling på kor pepes P er hen...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hmmm, veldig slapp gjeng dette her virker det som...

Kan jeg ta en "sjefs" avgjørelse da og bestemme at vi møter på Aksdal Bil som vanlig, med påfølgene crusing til Peppes Pizza for en matbit?

 

Evt. at Tore henger opp lapp på aksdal bil at møtet er flyttet til Peppes også møtes vi der kl. 19.30?

 

kom med innspill da folkens!

 

Hadde vel vært tøft med cruising fra Aksdal bil til ein forandring vel?!?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Høyres fint ut for min del... Då eg ikke har peiling på kor pepes P er hen...

 

Det ligger på kaien i haugesund, ved sidenav hotellet på hjørnet der, helt nord liksom :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde vel vært tøft med cruising fra Aksdal bil til ein forandring vel?!?

 

Ja det kan bli tøft det, fikse noen kameraer å ta litt bilder i fart i sammen slengen da, S3'en din mot G3'en min : smil :: haha :

 

men da sier vi det slik at vi møter på Aksdal Bil, sånn at de som ikke er på forumet også får tatt del i dette lokallagsmøtet så havnet litt på skeiva..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja det kan bli tøft det, fikse noen kameraer å ta litt bilder i fart i sammen slengen da, S3'en din mot G3'en min : smil :: haha :

 

men da sier vi det slik at vi møter på Aksdal Bil, sånn at de som ikke er på forumet også får tatt del i dette lokallagsmøtet så havnet litt på skeiva..

 

Kan godt det..... Men det blir ingen S3, men ein Audi 80. Men kommer vel til å ligge først for det...... :nana:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Høres ut som ein god plan med oppmøte på Aksdal bil og cruising til Peppes.... :)

Men må få med fleire folk... Til nå er det bare Karl Oskar ,Glenn Morgan ,Glenn Ove ,Erling og meg.... :confused:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eg kommer heller ikkje...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Høres ut som ein god plan med oppmøte på Aksdal bil og cruising til Peppes.... :)

Men må få med fleire folk... Til nå er det bare Karl Oskar ,Glenn Morgan ,Glenn Ove ,Erling og meg.... :confused:

 

Helt elendig mener nå jeg, vi er vel bortimot 100? medlemmer her i haugesund og omegn.

 

Hva med Polo Vidar? Richard (grønn S2), Arve (sølv A3) Lars Johannes (sort G2) og Vegard med A4 stven, noen som kjenner disse godt som kan dra dem med på møtet? de møter jo opp i ny og ne.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vidar er på ferie og kommer hjem på fredag....

Kanskje Alf Inge Øvrevik og Arvid Wahlberg kommer.... :confused:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal til tittelsnes på jobb i morgen så usikkert på hvor lenge det blir... Kommer jeg tidsnok så skal jeg dra me meg en jaffal :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

No offence... men istedet for å syte og klage så fælt er det kanskje en ide å ta kontakt med andre folk og høre med de om de er interesert? Eller komme med konkrete ideer og tidspunkt til når de skal gjennomføres. Er det ønskelig å arrangere bowling, gokart, pubrunde eller noe helt annet er det bare for initativtaker(e) å sette en dato og prøve å få med flest mulig folk... Behøver ikke klarsignal fra noen... venter en på slikt venter en nok helt sikkert forgjeves.

 

Det å syte og klage slikt hjelper ihvertfall nix og nada og gjør nok heller at enda færre kommer fremfor å trekke flere... :rolleye:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vidar er på ferie og kommer hjem på fredag....

Kanskje Alf Inge Øvrevik og Arvid Wahlberg kommer.... :confused:

 

Sorry, er i nordsjøen og kan ikke komme..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

No offence... men istedet for å syte og klage så fælt er det kanskje en ide å ta kontakt med andre folk og høre med de om de er interesert? Eller komme med konkrete ideer og tidspunkt til når de skal gjennomføres. Er det ønskelig å arrangere bowling, gokart, pubrunde eller noe helt annet er det bare for initativtaker(e) å sette en dato og prøve å få med flest mulig folk... Behøver ikke klarsignal fra noen... venter en på slikt venter en nok helt sikkert forgjeves.

 

Det å syte og klage slikt hjelper ihvertfall nix og nada og gjør nok heller at enda færre kommer fremfor å trekke flere... :rolleye:

 

Vel jeg er fremdeles "ny" i klubben, og har ingen aning hvordan jeg skal få gitt beskjed til alle medlemmene i Haugesund lokallag, jeg har kanskje mob. nummeret til 5% av dem, og forumet gir kanskje varsel til 20% når medlemmene i det heletatt ser det.

Har heller ikke tilgang til ett register for å sende ut ett info brev til alle i vacn haugesund, ei har jeg penger som jeg kan avse til å gjøre dette.

 

Men men, møt opp dem som vil, jeg kommer vertfall.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.