#1 Skrevet August 3, 2005 På grunn av liten aktivitet i lokallaget, noe som jeg lurer på er pga. mangel av informasjon, så ønsker jeg å sette opp ett lite register over medlemmene i Haugesund Lokallag. Den infoen jeg ønsker er: - Navn. - Mobil Nummer. - E-mail. De som ikke ønsker å publisere telefonnummeret sitt på forumet kan sende meg en Privat Melding. Dette er også en tråd som kan være nyttig for å se hvem av oss som er aktive på forumet, så legg igjen en post her selv om du sender meg en PM. Håper på litt vekst i lokallaget fremover, noe som hadde vært hyggelig. mvh. Glenn Ove 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 3, 2005 Tormod Frøyland tlf: 95852363 Mail: tormod_f@hotmail.com 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 3, 2005 Karl Oskar Berge Tlf. 97502004 karloskarberge@hotmail.com 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 3, 2005 Glenn Mathilassi mob: 90528213 gma@bluezone.no 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 3, 2005 Inge Rasmussen Tlf: 99703555 E-mail: ingrasmu@online.no 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 3, 2005 Tore Kirketeig 90186641 tkirkete@start.no 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 3, 2005 Glenn Morgan Paulsen Tlf:93684409 E-Mail:Gmvp1@hotmail.con 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet August 3, 2005 Geir Gresvoll Tlf :97534193 mail : geir@golf2.no 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet August 3, 2005 Arve Berge tlf. 913 45 736 E-mail . arve_rb@hotmail.com 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet August 3, 2005 Lars Ove Osmundsen tlf:48225072 email:lars_ove87@hotmail.com 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet August 3, 2005 Andrè Tjeltveit Tlf 98074504 and-tjel@online.no 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet August 3, 2005 Geir Arne Tjøsvoll tlf: 92834545 GeirArne@epost.no 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet August 4, 2005 Eirik Wiksnes 95918554 e_wiksnes@hotmail.com 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet August 4, 2005 Kjetil Helgesen Tlf : 92489464 mail : kjetil@chello.no 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet August 4, 2005 Glenn Ove tlf:957 92 600 mail:mono@bluezone.no 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet August 5, 2005 Som dere ser så har jeg fått Tord til å flytte denne tråden inn under "Medlemmer Haugesund" Pga. at dette er en skjult kategori så man må være medlem for å lese i denne seksjonen, dette for å spare at alle som vil kan få tak i infoen vår. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet August 6, 2005 Hermann Stakseng 92625646 h.stakseng@c2i.net / hermann@stakseng.com 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet August 6, 2005 Richard Hausken Røthe 93085147 rs2_quattro@hotmail.com 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet August 6, 2005 Jeg regner med at lokallagsstyret er klar over at de har tilgang til medlemsliste for lokallaget som til enhver tid alltid er 100% oppdatert!? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet August 6, 2005 Jeg regner med at lokallagsstyret er klar over at de har tilgang til medlemsliste for lokallaget som til enhver tid alltid er 100% oppdatert!? Selv var jeg ikke klar over dette, men inneholder denne mail og telefon til samtlige medlemmer i Haugesund lokallag? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet August 6, 2005 Selv var jeg ikke klar over dette, men inneholder denne mail og telefon til samtlige medlemmer i Haugesund lokallag? Ja, det gjør den. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet August 6, 2005 Ja, det gjør den. Kunne lokallaget fått utlevert denne oversikten? tenker da hovedsakelig på mail påminnelser/varslinger ved hver sosial hendelse i lokallaget. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet August 6, 2005 Kunne lokallaget fått utlevert denne oversikten? tenker da hovedsakelig på mail påminnelser/varslinger ved hver sosial hendelse i lokallaget. Lokallagsleder har denne tilgangen på hovedsiden. Vi har dessverre ikke lov til å publisere offentlig komplette medlemslister uten å ha alles samtykke på forhånd. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet August 7, 2005 vær vennelig å fortsatt legge inn info da det kan ta sin tid å få utlevert listene sentralt, så jeg kan sende mail varslinger ved eventuelle events! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25 Skrevet August 7, 2005 Vidar Berge 91802947 vidarberge@webmail.no 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...