Haugesund: Medlemsoversikt i lokallaget!

Anbefalte innlegg

På grunn av liten aktivitet i lokallaget, noe som jeg lurer på er pga. mangel av informasjon, så ønsker jeg å sette opp ett lite register over medlemmene i Haugesund Lokallag.

 

Den infoen jeg ønsker er:

 

- Navn.

- Mobil Nummer.

- E-mail.

 

De som ikke ønsker å publisere telefonnummeret sitt på forumet kan sende meg en Privat Melding.

Dette er også en tråd som kan være nyttig for å se hvem av oss som er aktive på forumet, så legg igjen en post her selv om du sender meg en PM.

 

Håper på litt vekst i lokallaget fremover, noe som hadde vært hyggelig.

 

mvh.

Glenn Ove

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Glenn Morgan Paulsen

Tlf:93684409

E-Mail:Gmvp1@hotmail.con

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lars Ove Osmundsen

tlf:48225072

email:lars_ove87@hotmail.com

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Glenn Ove

tlf:957 92 600

mail:mono@bluezone.no

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Som dere ser så har jeg fått Tord til å flytte denne tråden inn under "Medlemmer Haugesund" Pga. at dette er en skjult kategori så man må være medlem for å lese i denne seksjonen, dette for å spare at alle som vil kan få tak i infoen vår.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg regner med at lokallagsstyret er klar over at de har tilgang til medlemsliste for lokallaget som til enhver tid alltid er 100% oppdatert!?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg regner med at lokallagsstyret er klar over at de har tilgang til medlemsliste for lokallaget som til enhver tid alltid er 100% oppdatert!?

 

Selv var jeg ikke klar over dette, men inneholder denne mail og telefon til samtlige medlemmer i Haugesund lokallag?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Selv var jeg ikke klar over dette, men inneholder denne mail og telefon til samtlige medlemmer i Haugesund lokallag?

Ja, det gjør den.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, det gjør den.

 

Kunne lokallaget fått utlevert denne oversikten? tenker da hovedsakelig på mail påminnelser/varslinger ved hver sosial hendelse i lokallaget.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kunne lokallaget fått utlevert denne oversikten? tenker da hovedsakelig på mail påminnelser/varslinger ved hver sosial hendelse i lokallaget.

Lokallagsleder har denne tilgangen på hovedsiden. Vi har dessverre ikke lov til å publisere offentlig komplette medlemslister uten å ha alles samtykke på forhånd.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

vær vennelig å fortsatt legge inn info da det kan ta sin tid å få utlevert listene sentralt, så jeg kan sende mail varslinger ved eventuelle events!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.