Anbefalte innlegg

Fikk beskjed om at vi ikke hadde noen avtale der lengre.. ?!

 

Var ikke mye jeg skulle kjøpe, så jeg orka ikke krangle.

 

Fikk beskjed om at det kun var på varer som vi hadde avtale med leverandør på...

 

Men det står jo enda oppført 10-25% på Partnere/rabattavtaler..?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fikk beskjed om at vi ikke hadde noen avtale der lengre.. ?!

 

Var ikke mye jeg skulle kjøpe, så jeg orka ikke krangle.

 

Fikk beskjed om at det kun var på varer som vi hadde avtale med leverandør på...

 

Men det står jo enda oppført 10-25% på Partnere/rabattavtaler..?

 

Ifølge avtalen var det 10-25% på alle varer, og det er det jeg har fått når jeg har handlet der.. Mener det var Oddvar som fikk ordnet den avtalen, han vet sikkert de spesifikke detaljene, Bjørn Tore har også en kopi av avtalen..

 

Også rart at dem ikke har tatt kontakt angående en annullering av avtalen : klø : Jeg handlet der for 1mnd siden og da fikk jeg rabatt..

Noe som bare sier meg at du har møt på feil person i kassen eller noe sånt.. Jeg kjøper nesten aldri noe på Autoparts uansett, da dem er merkbart dyrere enn Mekonomen, som for øvrig er mer enn villig til å gi rabatt.. Men noen ganger må en nesten innom Autoparts også..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Samme som jeg opplevde altså..

Fikk på KN filteret for en liten stund siden.

 

Men han fyren igår hadde muligens ett dårlig år.. : rolleyes

 

Eneste grunnen jeg for dit var at Mekonomen stengte samtidig som jeg kom av jobb..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det der skal jeg få sjekket opp?

Er nå i trondheim!

Komme rikke før til helga igjen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.