Haugesund: All Wheels treff i Sauda!

Anbefalte innlegg

Lørdag 27 august braker det løs med et dagstreff i Sauda. Dette skjer samtidig med Sauda dagene, og vi vil prøve å få mest mulig variasjon på bilene, og prøver å få til mange bilrelaterte stands.

Dette blir på kaien i Sauda, rett over for Rimi.

 

Innsjekk kl.09.00 for utstillere.

Åpent for publikum fra kl. 10.30

 

100,- Pr bil, med fører

50,- Pr pers.

Barn under 7 år gratis.

 

 

Spørsmål kan stilles på Mob: 97674458 eller mail: vrisvold@online.no

 

http://www.gatebiltreff.com/PHPBB/viewtopic.php?t=2441&highlight=

********************************************************

 

Lurer litt på hvordan stemningen er for å ta seg en tur ut på "bondelandet" jeg, noen som kan være intressert i å stille ut?

 

Det jeg lurer litt på er hvordan veiene er der :rolleye:

Hvor lang tid tar det å kjøre inn til sauda forresten?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eg e me. Vist da ikke bomme me firma turen...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette er jo helga etter Bergen treffet så det burde vell klaffe fornoen har ikke sett på kalenderen enda , man insjativ Glenn.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

noen andre som har lyst å bli med? går jo mot slutten av sesongen snart, får se om jeg kan bli med til bergen også, men kontoen min har fått seg en knekk så jeg er redd bergen utgår i år.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ingen som kunne tenkt seg å tatt en kjøretur "innøve"?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har i dag vært innover med Toyåpetten på jobb i Sauda, og er overrasket over grei veistandard inn til sauda, mye ny asfalt men er ett par partier som er litt skumle for lave biler.

 

Så viss noen har lyst så kan vi ta en tur innover på lørdag for å vise at det er liv i VACN Haugesund, gidder ikke kjøre alene tror jeg.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har i dag vært innover med Toyåpetten på jobb i Sauda, og er overrasket over grei veistandard inn til sauda, mye ny asfalt men er ett par partier som er litt skumle for lave biler.

 

Så viss noen har lyst så kan vi ta en tur innover på lørdag for å vise at det er liv i VACN Haugesund, gidder ikke kjøre alene tror jeg.

 

 

Blir med eg, meiner trond og kjetil også sku vera med.. Men kor lang tid tar turen fra hgsd?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Trond og kjetil er da Rotex Ventoen og den sorte Corraen?

turen tok ca 2 timer med en veldig dau toyota hiace, så røflig 3 timer for din del?

 

Må vel starte kjøreturen fra Hgsd senest kl.8

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Trond og kjetil er da Rotex Ventoen og den sorte Corraen?

turen tok ca 2 timer med en veldig dau toyota hiace, så røflig 3 timer for din del?

 

Må vel starte kjøreturen fra Hgsd senest kl.8

 

Jepp snakket me dei på lørdag, veit ikke heilt om kjetil sku ha sin me, men trond sin vento sku nok koma... Men me har vel sikkert fleire fra klubben så kjem fra etne/ølen området så tar turen vel?? Er tross alt kjekt at da begyne å koma meir treff her på vestlandsområdet.. Ska høyra litt rundt her på stord om den berykta gatebil klubben ska der.. veit egentlig ikke kor stort treffet blir?!

 

kjøra kl8, ja, altid må treffa begynne så alt fortidlig : sove :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jepp snakket me dei på lørdag, veit ikke heilt om kjetil sku ha sin me, men trond sin vento sku nok koma... Men me har vel sikkert fleire fra klubben så kjem fra etne/ølen området så tar turen vel?? Er tross alt kjekt at da begyne å koma meir treff her på vestlandsområdet.. Ska høyra litt rundt her på stord om den berykta gatebil klubben ska der.. veit egentlig ikke kor stort treffet blir?!

 

kjøra kl8, ja, altid må treffa begynne så alt fortidlig : sove :

 

du må jo kjøre 7 du :nana:

 

Virker som det er laber interesse for treff her i lokallaget :confused:

Har uansett sendt mail til arrangør for å sjekke om det kommer endel folk eller om det er laber interesse.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

fikk svar fra arrangør:

 

Hei. Litt sparsomt med tilbakemld. men etter ryktene å dømme, så kan det bli bra oppmøte hvis været er med oss. Hjertelig velkommen skal dere være.

 

får håpe på godvær da..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er i nordsjøen...... så kan nok ikkje hive meg på her hell : gråter :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Då rauk treffet for min del og, greie ikke å koma meg heim tits nok til treffe begynner : bh : ska på firma tur...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som har tenkt seg innover eller? slik som "humøret" er nå så tror jeg ikke jeg gidder å sette meg i bilen i mårra tidelig... skitten er den også... men man vet jo aldri.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.