Anbefalte innlegg

Nå som jeg har begynnt å jobbe på møller ålesund vil gjer gjerne melde meg inn i lokallaget deres. Hvor kan jeg gjøre det? Hvem skal jeg eventuellt skrive mail til?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ålesund lokallag har et litt spesiellt rituale for å bli medlem. Jeg kan desverre ikke gå nærmere inn på det her men det er noe med drikking av 103 oktan og dansing med ei nakkestøtte. Hvis du dukker opp på Peppes Pizza i sentrum førstkommende søndag rundt kl 1900 vil du få mer informasjon og også mulighet til å gjennomføre opptaksprøven.

Vel møtt til lokallagsmøte :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe..såppass asså! Er det helt sikkert at det blir møte nå på Søndag da?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå som jeg har begynnt å jobbe på møller ålesund vil gjer gjerne melde meg inn i lokallaget deres. Hvor kan jeg gjøre det? Hvem skal jeg eventuellt skrive mail til?
Er ingen "innmelding" i lokal-laget vårt ;) Bare å dukke opp !! Pizza å skjit-prat er det eneste vi kan garantere :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Akkurat som jeg vil ha det! :)

Er det sikkert at det blir møte på førstkommende søndag? Har hørt at det ikke har vært på en stund!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jepp, det blir det. Har ikke vært ferie og sånt nå så, men søndag blir det: ja :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Pizza pizza PIZZA ! : rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.