Anbefalte innlegg

Skriv litt om dere selv og bilen din/bilene dine.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er 77-mod. som jobber i NCC Construction AS, som forskalingssnekker. Er 12 dager borte på jobb, hjemme 9 dager fritt. I fritiden driver jeg med aktiv terreng-/landeveissykling (10-12t/uke). Har eget hus i Vestmarka på sortland. Drikker sjeldent, men er med om det er en skikkelig fest på gang.

 

Har vært med i klubben i masse år. Har vel også fungert som lokallagsleder hele tiden, mer eller mindre. Jeg har stor tro på at vi skal klare å få masse medlemmer om vi går inn for det.

 

Kjører for tiden en 99 Audi TT Coupé, som jeg trives i. Driver å "modder", så bilder kommer snart. Har montert TS-chip, som funker bra. Har lyst på kkk k04 turbo, større dyser, ny kam osv. Får se. Skal kjøpe 18" hjul som er klare til neste sommer. Senking er på tur. Skal koble sub & forsterker. Bilen er en bruksbil, så gidder ikke ta helt av heller :) Har lyst å bygge en stilig Golf 2er, for å leke seg litt med.

 

Kjør forsiktig, VAG-venner !

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skriv litt om dere selv og bilen din/bilene dine.

 

Tja er 84 modell og samboer med katrine.

er lærling på buldozer & maskinlag A/S som anleggsmaskin fører.

driver med kiting ,men er nybegynner.

 

bilen: audi a4 1,8tq 96 mod så og si orginal. rs4 grill, øyelokk og chrome speil hus er det såm er gjort. bilen er bruksbil. (den er tilsalgs)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Henger meg på!

85. mod selv. Har akkurat gått til innkjøp av en vertikaldelt leilighet i øvermarka på sortland. Bor her sammen med "dama" :P

 

Om dagene er jeg ansatt hos Sortland Auto A/S som bilmekaniker. Har jobbet der i litt over 2 år og trives med det. (endelig ferdig med lærlingetiden)

 

Bilen jeg kjører er en -96 mod A4 avant 1.8T Quattro.

Er div modifisert i karosseri, understell og motor. Er originalt lev med Fargen RS-Blau og har endel bra ekstrautstyr.

Driver å sparer til mere HK og andre forbedringer.

"Time will show" :confused::confused:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei VW AUDI venner

 

Karosseriet mitt er -79 mod og ble produsert ferdig i Narvik, ble siden kjørt til Sortland og vokste opp her. Begynnte ganske tidlig å interresere meg for bil og motor noe som har satt sitt preg på oppveksten.

Startet som lærling i VW og siden har jeg blitt i VW, er nå nettopp flyttet hjem til Vesterålen igjen etter 5 år utenfor Nordland.

 

Jeg har samboer og ei datter på 1 år og har nr 2 på tur rundt jul.

Her spares det ikke på kruttet :)

Jobber som selger ved Sortland Auto AS pluss at jeg driver med trimming på kveldstid.

Vi har akkurat kjøpt oss hus på Stokmarknes og venter på å flytte inn og begynne å pusse opp og bygge ny garasje.

 

Har vært medlem i VWAudi klubben lenge , tror det må være siden -97.

Biler har jeg hatt mange av og flere blir det, har akkurat solgt min A4 og leiter etter ny bil som skal få ny behandling hos BB-RACING

?size=medium2&id=44824

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

yey! Blir jo heilt utdatert utn Internett heime..

 

e 82 modell, e for tida ungkar å spellemann.. : smil : bor i leid leilighet (forsikringa betal) i vestmarka på Sortland (les:barneskoln) ;) va en sinnsyk bakke opp tel leiligheta, så nu har æ måtta handla inn nå me trekk på alle 4 hjulan. Så det blei en Passat 2,5TDI 4Motion Vare, har endel plana.. men det kommer under en egen tråd etterkvert, har satt i gang endel bestillinge å sånn. Selv om den va ganske grei da æ kjøpte den..

 

Ska begynn å bygge nytt hus en gang på seinhøstn, tili vår... Så all dugnadshjelp mottas med takk etterkvert ;) Stilla seff me mat å øl :)

 

Jobber på ADCom Sortland AS som IT-konsulent, har vært der 4 år nå. Derav 2 som lærling, kjører til daglig i en 05 Touran.. VAG all over for tida :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er 84 modell og jobber for tiden i Statoil som elektrikerlærling om bord på Norneskipet. Er ute på jobb i 2 uker og har fri i 4 uker.

Bor som sagt sammen med Per-Arne i et vertikaldelt hus på Grytting.

Har gått til innkjøp av kite utstyr, så det blir vell noen knekte armer eller bein i løpet av vinteren.

 

Har akkurat solgt A3`en min, så hvis jeg skal kjøpe meg bil blir det en billig dieselbil. Har for øvrig en Audi 100 CC 1984 mod som skal pusses opp til original stand.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

bilen min... se bort fra cup-wingsa foran da!

 

attachment.php?attachmentid=21648&stc=1

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hums, må vell hiv mæ på æ å : rock :

 

e en strøken 86mod me masse ekstrautstyr (les air-bag) :rolleye: har akkurat kommen heim tel sortland igjænn ætter 2 måna me jobbing i mosjøen. bynn på mandagen på buldozer maskinlag, har håp om ætterkvært å få lærlingeplass dær :)

 

har vært medlæm i klubben i et år ca, har hatt kun vag, (3 stk golfa) har nu en -95 1,9 TDI, runda 190 000km på tællarn idag, så den skal vell snart byttes ut. har intresert mæ før bil/motor ganske længe, den interæssn bei stortsett tredd nedover haue på mæ av min kjære bror (kenneth), men d e vi bære gla før :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

85 mod, bor i kvartal 14 på sortland. går skole på melbu snart. har hadd endel audia de 2 siste åran, sjekk profiln min + bilda her: http://www.vwaudi-club.no/?s=personProfil&MnID=4218

 

kjøre før øyeblikke en audi 100cc 85 mod. som e bremsa t ca 900 hk på eine forhjule...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.