Telemark: Lokale rabattavtaler

Anbefalte innlegg

Er det bare medlemmer som er i de forskjellige lokallaga som kan bruke rabattavtalene som lokallaga har? eller kan feks jeg få de rabattene som de feks. har i oslo? :confused:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det bare medlemmer som er i de forskjellige lokallaga som kan bruke rabattavtalene som lokallaga har? eller kan feks jeg få de rabattene som de feks. har i oslo? :confused:

Som VACN medlem kan du bruke ALLE rabattavtaler, både lokale og sentrale!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ok, takker for svar. det var det jeg trodde, men ville bare høre litt rundt først : smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi har ikke noe rabattavtaler med noen dekkforhandlere i telemark? Hadde vært greit å fått kjøpt dekk her i fylket, så man slipper å sende etter... : rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi har ikke noe rabattavtaler med noen dekkforhandlere i telemark? Hadde vært greit å fått kjøpt dekk her i fylket, så man slipper å sende etter... : rolleyes

Jons dekk og felg ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi har ikke noe rabattavtaler med noen dekkforhandlere i telemark? Hadde vært greit å fått kjøpt dekk her i fylket, så man slipper å sende etter... : rolleyes

 

I tillegg så har jo Mekonomen dekk og felg, der medlemmene har rabattavtale... : ja :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mekonomen er uaktuelt, de har ikke de dekka jeg skal ha uansett og er ALT for dyre, for de går på de eiledende prisene og ikke til 40-50% som jeg kan få dekk til andre steder. Men da må jeg sende etter, og kan ikke få de med en gang.

Men Jons dekk og felg er jo ganske aktuelt, men er det noen som vet hvor mye rabatt det er mulig å hente der, og hvordan prisene hans er? :confused:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mekonomen er uaktuelt, de har ikke de dekka jeg skal ha uansett og er ALT for dyre, for de går på de eiledende prisene og ikke til 40-50% som jeg kan få dekk til andre steder. Men da må jeg sende etter, og kan ikke få de med en gang.

Men Jons dekk og felg er jo ganske aktuelt, men er det noen som vet hvor mye rabatt det er mulig å hente der, og hvordan prisene hans er? :confused:

Tviler på noen gir med enn 50% hvis det er det du kan få andre steder da... Folk pleier ikke GI bort ting...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mekonomen er uaktuelt, de har ikke de dekka jeg skal ha uansett og er ALT for dyre, for de går på de eiledende prisene og ikke til 40-50% som jeg kan få dekk til andre steder. Men da må jeg sende etter, og kan ikke få de med en gang.

Men Jons dekk og felg er jo ganske aktuelt, men er det noen som vet hvor mye rabatt det er mulig å hente der, og hvordan prisene hans er? :confused:

 

Jeg ville ha bedt om tilbud flere plasser, noen gir lite rabatt og har bra priser, mens andre har høye priser og gir mye i rabatt... : rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det jeg for eksempel mener med 50%rabatt er feks på http://www.interdekk.no så er jo prisene der 40-50% lavere enn de er feks hos vanlige dekkforhandlere.

Og i Bergen har de jo en avtale med solberg dekk, der det er 40% rabatt. og da kommer jo faktisk prisen på dekkene hos solberg bil på lik linje med interdekk.

Et lite eksempel: Når jeg da kjører på 235/35/19 og dette dekket koster ca 4700/stk hos hvilken som helst dekkforhandler i grenland, så er dette da helt uaktuelt å kjøpe hos noen av disse når du får akkurat det samme dekket til ca 2300 på interdekk.no eller solberg dekk(med 40%).

Hadde det vært noen med tilsvarende priser i grenlands omr. hadde jeg heller brukt de, pga montering og avbalansering i samme slengen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det jeg for eksempel mener med 50%rabatt er feks på http://www.interdekk.no så er jo prisene der 40-50% lavere enn de er feks hos vanlige dekkforhandlere.

Og i Bergen har de jo en avtale med solberg dekk, der det er 40% rabatt. og da kommer jo faktisk prisen på dekkene hos solberg bil på lik linje med interdekk.

Et lite eksempel: Når jeg da kjører på 235/35/19 og dette dekket koster ca 4700/stk hos hvilken som helst dekkforhandler i grenland, så er dette da helt uaktuelt å kjøpe hos noen av disse når du får akkurat det samme dekket til ca 2300 på interdekk.no eller solberg dekk(med 40%).

Hadde det vært noen med tilsvarende priser i grenlands omr. hadde jeg heller brukt de, pga montering og avbalansering i samme slengen.

 

 

tror jeg må arrestere deg der...

 

hos mekonomen koster 235/35-19 Fulda Exxelero veil. rundt 2600kr inkl mva pr. stk...

 

i tillegg har klubben rabatt! :rolleye:

 

Taen telefon og hør hva det kommer på du inkl alt..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

tror jeg må arrestere deg der...

 

hos mekonomen koster 235/35-19 Fulda Exxelero veil. rundt 2600kr inkl mva pr. stk...

 

i tillegg har klubben rabatt! :rolleye:

 

Taen telefon og hør hva det kommer på du inkl alt..

Men så er det en viss forskjell på Fulda og BF Goodrich, Michelin og Bridgestone også... Kan få BF Goodrich G-force og michelin pilot sport til ca 2400 i Bergen/lillehammer, og da er egentlig valget veldig enkelt : rolleyes

Har egentlig prøvd nokk av de litt billigere merkene, og det er sånn at du får det du betaler for.

De få hundrelappene det eventuelt måtte bli billigere, betaler jeg gladelig : smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

oki, da får du ha lykke til i dekkjakten, men sjekk datoen på de "billige" dekka... ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal nok gå bra det. Har jo sjekka litt ut om hva prisene ligger på i grenlands omr, og jeg kommer veldig mye bedre ut av å kjøpe andre steder. : smil :

Datoen er det ikke noe i vegen med, det er heller gummiblandinga og holdbarheten på de dekka som er problemet, enten er de for harde, eller for myke...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal nok gå bra det. Har jo sjekka litt ut om hva prisene ligger på i grenlands omr, og jeg kommer veldig mye bedre ut av å kjøpe andre steder. : smil :

Datoen er det ikke noe i vegen med, det er heller gummiblandinga og holdbarheten på de dekka som er problemet, enten er de for harde, eller for myke...

 

 

jeg tenkte ikke på fulda dekkene, men på de "grom-dekka" som du får billig...

det er et lite stalltips! ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er ikke noe i vegen med datoen på de. Klubben her har rabattavtale med solberg dekk i bergen, der kan du også få akkurat det samme tilbudet : ja :

men da må du selv ordne med omlegging, og det er det som hadde vært kjekt å slippe : rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.