Agder: Lørdag 20 august er det Gatebiltreff i Kristiansand!

Anbefalte innlegg

Jeg er altid klar..men jeg må spre noen ord....

HVis dette skal bli en suksess og kansje få det til flere ganger...Så må man stille mannsterke : bråk : ta med alt dere kan få tak i...unger..olderfar..Man må stille opp får Kr.sand..Få et bra oppmøte...jeg tvinger jo folk til å bli med med håp om det kan skje igjen..eller hva sier dere??Kom ann..still opp : bråk :: rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg stiller med S4'en på 201 meteren :) Når det endelig er et arrangert treff her på sørlandet må vi jo stille så mange som mulig fra Vw/Audi....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hehe,steike så kaos det kommer til å bli ute i sørlandsparken den 20..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er altid klar..men jeg må spre noen ord....

HVis dette skal bli en suksess og kansje få det til flere ganger...Så må man stille mannsterke : bråk : ta med alt dere kan få tak i...unger..olderfar..Man må stille opp får Kr.sand..Få et bra oppmøte...jeg tvinger jo folk til å bli med med håp om det kan skje igjen..eller hva sier dere??Kom ann..still opp : bråk :: rock :

 

hehe helt enig med deg der :)

 

har alt full bil opp i parken.... : smil :

 

så for vi bare håpe at det blir en del folk, som jeg tro det blir etter det treffe i sørlansparken med en haug med folk :evil:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg skulle gjerne kommet men har et brylup jeg må møte opp i (er mitt så jeg må vel) hehe

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så blir vi ikke bedt med i bryllup??? :evil: hehe..neida...Så gøy da..grattis så mye...Hvor er dette da??skal vi komme noen biler og tute å hilse den nygifte mannen??hehe.. : rock : Lykke til : smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så blir vi ikke bedt med i bryllup??? :evil: hehe..neida...Så gøy da..grattis så mye...Hvor er dette da??skal vi komme noen biler og tute å hilse den nygifte mannen??hehe.. : rock : Lykke til : smil :

 

 

hehe bare og komme til oslo.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kommer jeg, godt å få komme på råne stevne.....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kommer etterhvert jeg også, skal på bruktmarked på Birkeland først på morgenen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bare noen timer igjen nå. Skal hive meg rundt og montere ny spiller + kjøleskap i Audien slik at jeg har nedkjølte pøser og brus til i morra :D Jeg stiller seff med engangsgrill :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.