Oslo: Steder for EU kontroll i Oslo området?

Anbefalte innlegg

Noen som kan anbefale steder å ta EU kontroll i Oslo området som har kort ventetid og kan ta det mens en venter?

 

Hva er deres erfaringer med NAF, Biltilsynet, Møller, Snap Drive osv?

 

Hvor lang tid pleier et verksted å bruke på EU kontroll jobben?

 

Må få tatt EU på bilen i løpet av august...

 

BB

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sist jeg hadde bilen inne på EU på Møller så stod den vel fra 08.00 til 12.00

Asconaen jeg hadde som jeg leverte på ett lite verksted brukte 45min og da stod jeg å drakk kaffe å prata skit med kontrolløren :o

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde min a3 på naf ulven, tok også ca 45 min med en kaffekopp og litt bilprat med kontrolløren :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har hatt et par biler til PKK hos Johs Bjerke Bilverksted på Bryn. Hyggelig betjening, kjapt og greit og du får gjerne være tilstede under kontrollen. Alltids kjekt å få tatt en titt under, mens man har den på bukk. De tok kr 450,- for en drøy uke siden.

 

http://www.sjekkpunkt.no/verksted.asp?ID=129

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for tilbakemelding!

Er ute etter et sted som man kan være tilstede under kontrollen, kjekt å ta en titt under selv også ja.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fikk time på NAF Sandvika i dag 17.8 (bestilte på mandag 15.8). NAF i Oslo (Ulven ihvertfall) hadde over en måned ventetid.

 

Bilen gikk igjennom med tre nuller på kontrollskjemaet :). Det skulle egentlig vært en enerfeil pga at en bremselyspære hadde gått, men det glemte de å notere. Selve kontrollen av bilen var unnagjort på et kvarter + papirarbeid. Det var helt greit for de at jeg var der og tittet litt under bilen selv også.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bumper opp denne siden jeg trenger å få en pekepinn på hva jeg må gjøre med Rangern min...

Gjerne i lørenskog området, eller på den sia av byen iallefall.

Noen som har noen å anbefale, som ikke leter etter tulle feil med håp om å tjene penger på oppfølging etterpå ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bumper opp denne siden jeg trenger å få en pekepinn på hva jeg må gjøre med Rangern min...

Gjerne i lørenskog området, eller på den sia av byen iallefall.

Noen som har noen å anbefale, som ikke leter etter tulle feil med håp om å tjene penger på oppfølging etterpå ?

 

Quickstop på strømmen har pleid å ha drop in samt være alrighte på EU kontroll

http://www.quickstop.no

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for svar! Veldig mulig det blir der, kort vei :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.