Anbefalte innlegg

Men er ikkje oppført som medlem på lokallagsida......jeg vil vil vil..heheh...Dag ta å få oppdatere litt:P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Av diverse årsaker ser vi helst at du ikke står oppført som medlem av vårt lokallag....

(har hørt rykter om at Molde har plass, prøv gjerne der....)

 

Mvh

Dag

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

nei men d er vell lenge siden den lista vart oppdatert... er ikke oppført som medlem jeg heller=) tar det med et fint smil!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kanskje det kan hjelpe å IKKJE skrive "SULA" på kor dokke bor..? : klø :: haha ::nana:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hehe... sula lokallag hørtes det bra ut?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kanskje det kan hjelpe å IKKJE skrive "SULA" på kor dokke bor..? : klø :: haha ::nana:

 

Skal vi alle flytte over brua? NEPPE!!! : rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

nei for ALL del! hold dokke på "dokka" side av broa! best på den måten der! ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hehe begynt snat å føle meg utstøtt... hører jo ikke til på sula en gang... bodd her bare 8 måner....=/

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er vel "en hel del" medlemmer som tilhører lokallaget, som ikke er oppført på den listen. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

skal ikke se helt bort i fra det... du er vell egentli tilknyttet det lokallaget som er nermest der du bor?? eller?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, du blir med i laget om du har et postnummer i området.

 

Den listen som ligger på lokallagssidene er en liste som er laget manuelt, og det er vel de mest aktive på pizzamøter osv som er med der. De som er med i den harde kjerne. :) Blir jo endel arbeid om de skal legge ut navn og bilder av bilen(e) til alle sammen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja er ikke jeg som tar på meg den oppgaven.. men det hadde vert litt kjekt fo da hadde ålesund lokallag sett litt større ut=) litt mer enn kun kjernen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Man kan jo "automatisere" det litt, slik at medlemmer i laget kan legge inn info selv.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja det er også et alternativ.. men med min hiddenkunskap så sliter jeg med å komme meg inn å ut av forumet=)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Av diverse årsaker ser vi helst at du ikke står oppført som medlem av vårt lokallag....

(har hørt rykter om at Molde har plass, prøv gjerne der....)

 

Mvh

Dag

Jeg prøvde der. Fikk meg tilogmed oppført som medlem der men jeg fikk ikke lov til å leke med dem. Måtte nok pent til Ålesund ja selv om jeg fortsatt står oppført som medlem i Molde : smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hehe....bra vi tok dette så sinnsykt seriøst:D

 

NEI, men som det blir sagt:

-lokallagssidene er opprettet og vedlikeholdt av Bjørnar, så send han en mail (bjornar.huse@spamremove.bgnett.no) med BILDE av bilen, FULLT NAVN og litt INFO om bilen.

 

-Når det gjelder lokallag ellers, så er det styret i VACN som får tilsendt postnummerene som skal være tilknyttet lokallaget, av lokallagsleder (Tobben).

Siden han er mer som opptatt for tiden, kan de folka som ikke er tilknyttet lokallag poste navnet og nummeret sitt her, så skal vi vel ordne noe :)

 

....så det er håp for alle gni rævalus`er, eidinger og annet rask som vil være med i cremè de la lokallag...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja men hvorfor ta alt så seriøst... vi er jo med om vi står på siden eller ikke så det er vell ingen gfrunn til å stresse...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Med eller ikke med...Man har jo egen profil der man kan legge ut bilder??

Der står jo det hvilket lokallag man er registrert i....

Skjønner ikke helt problemet her :) Er bare snakk om litt innsikt her...;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hehe nå prøver du bare å virke smartere enn alle andre på forumet=)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hehe nå prøver du bare å virke smartere enn alle andre på forumet=)

hehe...klaaart! ej e best! :tilber::tilber:

OT:

går med golfen....? he dei gitt opp å finne den?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

OT: har fått brev om at saken e henlagt å snakket med forsikringseøskapet. er jeg heldig får jeg 18000 me anlegget å hele dritten!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

OT: har fått brev om at saken e henlagt å snakket med forsikringseøskapet. er jeg heldig får jeg 18000 me anlegget å hele dritten!

18k med anlegget??

Er ikke det sånn 10k i løsøre da?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jo 8000 for bilen å 10000 for anlegget.... bra?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

kun 8000 for en 16v med "ny" lakk?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

forskikringsselskapet driter i både lakk å skinnseter å alt sammen. listepris. ingenting å diskutere... tror jeg.. har ikke gitt opp helt ennå men...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.