#1 Skrevet August 12, 2005 Hvor mange er det som har tenkt seg til Bergen til helga, dette blir et kanontreff , anbefaler flest mulig om å kjøre opp . 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 13, 2005 er offshore så får ikke mulighet i år fridtjov 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 14, 2005 er offshore så får ikke mulighet i år fridtjov Samme her 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 15, 2005 Lurte på om eg sku reise opp på søndagen, vist da e fleire fra hgsd distriktet som ska.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 16, 2005 Håper dere tar turen opp til oss folkens! Kommer til og bli ett kjempe bra treff i år! TThomaz 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 19, 2005 Fryktelig dårlig oppslutning fra HGSD ja, Ikke tro att det kommer flere på våres treff viss vi ikke sstiller på deres. Synest absulutt att flere bør stille, er vell bare snakk om 4-5 biler til nå og det er ikke bra. Så kom igjen å bestem dere for å ta turen til BG er ikke så kostbart og lange turen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 19, 2005 er vell bare snakk om 4-5 biler til nå Sååååå pass mange Bare 1 i fra stv så langt..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet August 19, 2005 kom him frå nodsjøen litt før eg trudde, bilen e ikkje heilt ferige, men putt putt, kjørbar e den nå, ka ti e avreise frå haugesund, lørdag, søndag? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet August 19, 2005 Jeg må desverre stå over pga. økonomiske årsaker, rett og slett for lite cash på konto som må holde ut måneden. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet August 19, 2005 Må nok desverre melde pass.. ødla felgen min i dag å har nettopp senka bilen,forstillinga stemmer ikkje heilt..så bilen min sliter dekka litt skeivt nå kan du sei.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...