Anbefalte innlegg

Hvor mange er det som har tenkt seg til Bergen til helga, dette blir et kanontreff ,

anbefaler flest mulig om å kjøre opp .

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

er offshore så får ikke mulighet i år

 

fridtjov

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

er offshore så får ikke mulighet i år

 

fridtjov

 

Samme her

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lurte på om eg sku reise opp på søndagen, vist da e fleire fra hgsd distriktet som ska..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Håper dere tar turen opp til oss folkens! Kommer til og bli ett kjempe bra treff i år!

 

TThomaz

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fryktelig dårlig oppslutning fra HGSD ja, Ikke tro att det kommer flere på våres treff viss vi ikke sstiller på deres.

Synest absulutt att flere bør stille, er vell bare snakk om 4-5 biler til nå og det er ikke bra. :fy:

 

Så kom igjen å bestem dere for å ta turen til BG er ikke så kostbart og lange turen

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

er vell bare snakk om 4-5 biler til nå

Sååååå pass mange : rock : Bare 1 i fra stv så langt.....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

kom him frå nodsjøen litt før eg trudde, bilen e ikkje heilt ferige, men putt putt, kjørbar e den nå, ka ti e avreise frå haugesund, lørdag, søndag?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg må desverre stå over pga. økonomiske årsaker, rett og slett for lite cash på konto som må holde ut måneden.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Må nok desverre melde pass.. ødla felgen min i dag : bh : å har nettopp senka bilen,forstillinga stemmer ikkje heilt..så bilen min sliter dekka litt skeivt nå kan du sei..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.