Anbefalte innlegg

Går utifra at det er deg som har fått deg en datter? Gratulerer hvertfalL! Så bilde i PD idag ;): rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

holder Heine på å formere seg han oxo ??

Gratz da Heine !

(jeg har ikke sett d, men regner vel med at ikke Jan er blind)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Stemmer det at Heine og Elin fikk ei datter på lørdag (eller var det fredag)!

 

Nok en gang, gratulerer så kjempemasse til dere begge og hjertelig velkommen til verden til den lille prinsessa :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

navn på henne da?

 

Forslag: Audine? :tilber:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

gratulerer så mye heine : vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Grattis og velkommen i klubben Heine

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gratulerer så mye Heine!!!

 

Håper alt står bra til med Mor og Barn :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette var var morro! Egen tråd og greier!!! Tusen takk for alle helsingane!!!!!

 

Suzi quattro kom på lørdag 12.21 (håpa hu kom 21.44 elelr 22.26, men så lenge kunne hun ikke vente.)

 

Med sine 53 cm og dryge quattro tusen, 5(er) hundre gram, (4520 gram) er det vell ikke mulig å bortforklare farskapet her nei.

 

Som alle andre foreldre har jeg fått verden nydeligste unge, forskjellen her er at denne skjønnheten ville blir rangert som nummer 2 etter ens egen unge av 90% av alle foreldre!!! =) Du kan dømme selv på http://home.online.no/~hei-matr/Skien/skien.htm

 

Audine var faktisk ett utrolig fint navn som jeg ikke har vurdert, skal ta det opp med fruen i morgen!!

 

Takk igjen for alle hilsningene!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette var var morro! Egen tråd og greier!!! Tusen takk for alle helsingane!!!!!

 

Suzi quattro kom på lørdag 12.21 (håpa hu kom 21.44 elelr 22.26, men så lenge kunne hun ikke vente.)

 

Med sine 53 cm og dryge quattro tusen, 5(er) hundre gram, (4520 gram) er det vell ikke mulig å bortforklare farskapet her nei.

 

Som alle andre foreldre har jeg fått verden nydeligste unge, forskjellen her er at denne skjønnheten ville blir rangert som nummer 2 etter ens egen unge av 90% av alle foreldre!!! =) Du kan dømme selv på http://home.online.no/~hei-matr/Skien/skien.htm

 

Audine var faktisk ett utrolig fint navn som jeg ikke har vurdert, skal ta det opp med fruen i morgen!!

 

Takk igjen for alle hilsningene!!

Stiller meg i køen blandt gratulantene!!! Håper alt står bra til med mor, far og datter! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette var var morro! Egen tråd og greier!!! Tusen takk for alle helsingane!!!!!

 

Suzi quattro kom på lørdag 12.21 (håpa hu kom 21.44 elelr 22.26, men så lenge kunne hun ikke vente.)

 

Med sine 53 cm og dryge quattro tusen, 5(er) hundre gram, (4520 gram) er det vell ikke mulig å bortforklare farskapet her nei.

 

Som alle andre foreldre har jeg fått verden nydeligste unge, forskjellen her er at denne skjønnheten ville blir rangert som nummer 2 etter ens egen unge av 90% av alle foreldre!!! =) Du kan dømme selv på http://home.online.no/~hei-matr/Skien/skien.htm

 

Audine var faktisk ett utrolig fint navn som jeg ikke har vurdert, skal ta det opp med fruen i morgen!!

 

Takk igjen for alle hilsningene!!

Ja, synes egentlig at Audine var ett fint navn, litt spesielt, men fint på en måte!

Se å de ligner på hverandre da:

HPIM4617k.JPG

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gratulerer Heine, regner med at jeg oxo er far i løpet av 14 dager...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Grattis Heine! Det er bare å få spesialbestilt rosa recaro-barnestol : rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så søt hun er...Gratulerer : vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gratulere Heine, (glemte å skrive det i mailen)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Grattizzzz, MA3 !!! ...og velkommen i klubben. Nå skal det nok bli liv i Auditoriet tenker jeg... Sønnen min ble født 22.22 (så da var jeg nærmere enn deg...hehe). Skal bli moro å se deg ute å trille med Simo Quattro`n...snart snø i lavlandet vettu....

 

Kristian.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gratulerer så mye igjen, Heine og Elin! :):)

Det var absolutt ei nydelig jente dere har fått! :klapp:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

slenger meg på.. Gratulerer så mye Heine! :) Sees kansje i Arendal neste helg?

 

Mvh Geir

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.