Ålesund: Den forsvunnede 80q

Anbefalte innlegg

I dag har det vært en slitsom dag.. Parkerte på Shell Vegsund i 1330tia og satt på med pero.

Kom tilbake ca 1830 og skulle hente bilen, men da var den borte?? Hvem faen stjeler en rullemala svart 80q?? : bråk :

Tenkte den kansje hadde blitt taua bort..

Gikk inn på shell og spurte om de hadde fått den taua bort. Det hadde de ikke..

Jaja, ringer politiet og melder den stjålet. De ringer på igjen etter 10min og spør om det var mye bensin på den. Hehe, var kun reservetank

 

Sender melding til alle på tlfliste, finn 80 min!

Kjøre valleveien og gamle brusdalsveien og finner ingenting..

En fra skodje ringer og sier han hadde møtt 80in i brusdalen.

 

Vi setter fart inn mot sjøholt ,men ingen 80...

Kjører solnørdalen tilbake, så skodje, brattvåg, vatne, vestrefjorden, tomrefjorden og begynner å bli lei..

 

Jaja , tenker vi. Vi sjekker fergekaia på vesnes og så reiser vi hjem...

Kom ned på fergekaia og der stod 80in pent parker!

 

Alt som var stjålet fra bilen var: Vekslepenger i askebegeret samt Cd-mappa mi

Hadde også ødelagt tanklokket mitt, kansje han trengte bensin : haha :

 

Er no glad og lykkelig for gobestebilen er i mine hender igjen :)

Synd vi ikke fikk tak i han som stjal den :evil::evil:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor på området parkerte du? Det er enkelte områder der som dekkes av overvåkingssystemet, så hele hendelsen kan være på video.. :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Parkerte på baksida, tror ikke det er kamera der...

Flink mann med utstyr som stjelte den, ingenting var ødelagt...

Er kansje ikke så vanskelig å stjele en gammal 80 da..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

såg bilen din stod parkert der børge(på shell altså) tidligere på dagen. der er kamera på shell som peker bak på plassen.retning den fiskesjappa og plassen rundt.om det når så langt som dit din stod parkert vet jeg ikke.bra du fant igjen bilen! men hadde vært usedvanlig artig og visst hvem det var! sikkert en lutfattig homofil bmw romsdaling hehehehehehehe....................:)

 

 

Nettopp komt ifra vassendgutanekonsert på rorbua.............

 

 

Christian

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Va no bra at bilen kom til rette og at ikke stereoen din va stjelt.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

såg bilen din stod parkert der børge(på shell altså) tidligere på dagen. der er kamera på shell som peker bak på plassen.retning den fiskesjappa og plassen rundt.om det når så langt som dit din stod parkert vet jeg ikke.bra du fant igjen bilen! men hadde vært usedvanlig artig og visst hvem det var! sikkert en lutfattig homofil bmw romsdaling hehehehehehehe....................:)

 

 

Nettopp komt ifra vassendgutanekonsert på rorbua.............

 

 

Christian

 

 

Veldig OT =)

 

Men Vassendgutane er heilt konge bra !!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Steike! bra bilen kom til rette!

Du har PM Børge!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

bra noen finner ijenn bilene sine.. dere såg ikke en lilla golf på veien deres da=)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kompisen til en jeg jobber med mangler en golf 2 gti også. ble stjelt på vestnes på lørdag.

På tide å slite litt info ut av crackoin-hua i området kanskje... Sikkert noen som vet om hva som foregår i miljøet deres. Er vel på tide å justere noen fingerledd på noen. :evil::evil:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

100% klar til å justere fingerledd å kneskåler=)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja, bilen min ble satt igjen fordi den var tom for bensin.. Da tok de golfen på samme parkeringsplassen...

Hadde det vært noen i bilen, hadde jeg nok sittet i varetekt no :evil:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror e skal lage til en "hemmelig-bryter" på S4`en min......alarm hjelpe jo faen ikke!! Koble den på bensin eller tenning slik dei ikke får start på bilen. Sikkert et crackoin-haud som skulle til Molde å legge se inn på Hjelset,han trodde sikkert han va ei appelsin eller nokke slikt : haha :: haha :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja kansje det hadde vår noe... bryter på bensinpumpa eller noe? er vell egentli bare å koble fra noe i motoren som gjør at dei ikke får start... sjeldent de gidder å styre så mye med det visst de ikke er ute etter akkurat den bilen=)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja kansje det hadde vår noe... bryter på bensinpumpa eller noe? er vell egentli bare å koble fra noe i motoren som gjør at dei ikke får start... sjeldent de gidder å styre så mye med det visst de ikke er ute etter akkurat den bilen=)
Skal nokken stjele min bil må dei taue den eller ta den med kran!!! Skal iallfall ikke kunne kjøres fra stedet for egen maskin ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ka funkakje den?
Joda men etter e skal montere "hemmelig-bryter" så skal iallfall ikke en biltjuv få start på den. ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

kan hende ej må montere en på min me... må berre finne en lure plass å ha den=)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jaja folk har ikke mye å ta seg til med.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmm... Er jo navn og greier. Da må det vel ordne seg. :evil: Sjøholt no? :evil::dødhest:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

slå ut av de alt de vet!!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Litt kjedelig at Bmw-sleden e senka på dypt vann i Storfjorden da. Va artig å se den bortover langsia i Olsvika :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

kommer vell sterkt tilbake med nytt prosjekt. (I hope)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmm... Er jo navn og greier. Da må det vel ordne seg. :evil: Sjøholt no? :evil::dødhest:
Inn å "justere" kneskåle og skuldra ?? :evil::dødhest::angrygun:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.