Telemark: Neste møte på Gokart banen?

Anbefalte innlegg

Hei kjære medlem

 

Er det noen som ønsker/ikke ønsker å ta neste møte søndag 28. august på gokart banen???

 

Fint med en tilbakemelding på det.

 

Er det noen som heller ønsker å ha det på Pizzahuset på onsdagen slik som vi pleier. (Skal jo ha felles avreise til Arendal 27. så noen ville kanskje ha diskutert det?)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Om Folket er med på GoCart, så kommer jeg!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er moro med gocart kjøring.. Er med jeg!

 

Blir det noe opplegg på Geiteryggen eller bare vanlig kjøring, pris??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er moro med gocart kjøring.. Er med jeg!

 

Blir det noe opplegg på Geiteryggen eller bare vanlig kjøring, pris??

 

Koster 120,- for 10 minutter, men jeg håper å få til en noe bedre pris, og vi må jo ha en liten konkurranse. Kan ikke love noe premie, men jeg skal se hva vi klarer.

 

Håper det kommer litt folk, for dette kan bli morro.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Når satser dere på at dette skal skje? hadde vært gøy å fått med seg! Litt utpå ettermiddagen....? ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Når satser dere på at dette skal skje? hadde vært gøy å fått med seg! Litt utpå ettermiddagen....? ;)

 

Vi må jo ta det når det passer for flest mulig. Kom med ett forslag du Kjetil.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi må jo ta det når det passer for flest mulig. Kom med ett forslag du Kjetil.

Nå vet jeg ikke hvor lenge de har åpen der oppe, men for min del hadde det vært flott rundt 17-18...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå vet jeg ikke hvor lenge de har åpen der oppe, men for min del hadde det vært flott rundt 17-18...

 

 

De har åpent til kl. 20.00, og jeg har gitt de beskjed om at vi kommer kl. 18.00.

 

Vi tar ett møte i samme slengen. Har ikke noe spesielt på agendaen, men håper å ta en liten prat om hva som skal skje utover høsten, og selvfølgelig må vi sette av mye tid til juging om hjul, femmere, GTI, 20"'ere, turboer osv....

 

Fint hvis du kommer med eller uten en Schumi i magen!! Jeg stiller i min 2 nummer for liten Audi dress, så her kan det bli morro uten å kjøre!! =)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blir det fint vær, sniker jeg meg vel oppom for litt cart-kjøring. Debut i VACN-oppmøte for min del isåfall.... :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.