Haugesund: Golf 1 deler/vrak?

Anbefalte innlegg

Noen her i distriktet som har Golf 1 deler liggende evt noen som vet om noen av huggerne i distriktet har stående noen Golf 1 med strøkne deler? (har desverre begrenset med tid i åpningstidene til huggerien så det er vanskelig å få tatt turen selv å leite..)

 

Skal først og fremst ha:

- Enkel grill

- Små baklykter

- Blinkere forran

 

Men kan også være int i andre deler :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har små baklykter... Originale til cab... Og blinkere foran i oransj... Er vel ikke akkurat det du ser etter?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vet ikke hvor mye Gasser Frode (lindstrøm) driver med Golf 1 nå, men du kunne kanskje hørt med han om han har noe liggende?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har små baklykter... Originale til cab... Og blinkere foran i oransj... Er vel ikke akkurat det du ser etter?

 

Dersom det går billig nok så er jeg interesert :) Blir en lavbudsjettsbil caben min så siden jeg ikke finner "skikkelige" lykter så vurderer jeg å gjør det på billigmåten med sprayboks... og må tilfelle det ikke blir pent ha noen å gå tilbake på derfor kan jeg være int i org også :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen her i distriktet som har Golf 1 deler liggende evt noen som vet om noen av huggerne i distriktet har stående noen Golf 1 med strøkne deler? (har desverre begrenset med tid i åpningstidene til huggerien så det er vanskelig å få tatt turen selv å leite..)

 

Skal først og fremst ha:

- Enkel grill

- Små baklykter

- Blinkere forran

 

Men kan også være int i andre deler :)

 

Tror jeg har alt kan bytte i oz ene.........

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har en kamerat som har en komplett bil-83 modell stående.

Bilsen er grå med orginalt soltak. Har stått ubrukt i snart 5 år.

Prosjekt for noen kanskje????

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror jeg har alt kan bytte i oz ene.........

 

Hehe, ja det ville jo vært århundrets beste bytte for meg :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.