Anbefalte innlegg

hva sjer noda? noen som vet mer??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg regner med at det ble diskutert på forrige pizzamøte. Jeg var ikke der så jeg vet ikke noe mer men i følge avstemmingen virker det jo absolutt som om det er interesse for det : smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg regner med at det ble diskutert på forrige pizzamøte. Jeg var ikke der så jeg vet ikke noe mer men i følge avstemmingen virker det jo absolutt som om det er interesse for det : smil :

 

hehe, MacGyver e fin :rolleye:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hva sjer noda? noen som vet mer??

Regner med at vi får lagt ut alle alternativene med priser til slutten av neste uke og da er det bare å bestille hos Dag : smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tja... etter en overveldende respons på de pm`ene jeg sendte ut blir "alle" alternativene som følger ( legg merke til at den setningen skal leses med extremt ironisk tonefall):

Alt. 1) Hettegenser, sort med stort hvitt trykk på ryggen, logoen Vw- Audi Club Norwegen og Aalesund Lokallag under. Pris kr. 250.-

Alt. 2) Samme som over men med det samme trykket i liten utgave på venstre pupp. Pris kr. 280.-

Bestillinger legges hos Dag.

Kul slogan og ev. sponsorer er det kommet 0 - null - forslag på så det får heller fikses individuelt med dekktusj...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tja... etter en overveldende respons på de pm`ene jeg sendte ut blir "alle" alternativene som følger ( legg merke til at den setningen skal leses med extremt ironisk tonefall):

Alt. 1) Hettegenser, sort med stort hvitt trykk på ryggen, logoen Vw- Audi Club Norwegen og Aalesund Lokallag under. Pris kr. 250.-

Alt. 2) Samme som over men med det samme trykket i liten utgave på venstre pupp. Pris kr. 280.-

Bestillinger legges hos Dag.

Kul slogan og ev. sponsorer er det kommet 0 - null - forslag på så det får heller fikses individuelt med dekktusj...

 

Så da er det bare å legge bestilling til dag, via PM??

Størrelser å slikt.. Ææh, bare å si til Dag?

 

 

Mvh

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så da er det bare å legge bestilling til dag, via PM??

Størrelser å slikt.. Ææh, bare å si til Dag?

 

 

Mvh

Jepp, og jepp. Jeg bestiller ikke inn gensere før jeg har 10 stk. da vi normalt sett ikke har disse på lager også er det no greier med frakt og prisen og sånt : rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det ikke bedre å ha KUN vacn-logoen på brystet, istedet for "Aalesund lokallag" med knøtt liten skrift i tillegg?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det ikke bedre å ha KUN vacn-logoen på brystet, istedet for "Aalesund lokallag" med knøtt liten skrift i tillegg?

Vel, merkene er ikke bestilt enda så det er jo en mulighet. Sett på en annen side, da er det jo bare å få klubbshoppen til å ta inn hettegensere og så bestille trykking av ryggmerke.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, men å rote inn klubb-shoppen i dette systemet du har ordna nå blir vel bare mer avansert, tar lengre tid, og koster sikkert mer penger :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Helt korrekt Peder, men alt går an og ikke no er farlig... Jeg håper bare at de som skal ha genser kommer til en slags enighet med seg selv ang hvordan den skal se ut og kommuniserer dette videre til rette instans. Siden det ikke skjedde noe som helst skar jeg bare igjennom nå og ga dere en rekke alternativer, INKLUSIVE " Har et annet forslag som jeg har skrevet i et innlegg i denne tråden" i avstemmingstråden. Så kort sagt, jeg forholder meg til Lederen i denne saken og derfor er rette instans for forslag til endringer eller lignende pm boksen til Tobben. Når Dag gir meg bestilling på min. 10 gensere blir merkene bestilt.

 

Og inntil jeg får annen beskjed av Lederen eller Sjefen-for-kjøp-og-salg-av-klubbeffekter-og-sånt blir det bestilt: 1 stk. stort ryggmerke med klubblogo i 2 rader og Aalesund lokallag i Vag-Rounded font på en rad samt et tilsvarende merke i mindre format

 

Dersom noen ikke ønsker å ha med det ene eller det andre må dette gies beskjed om ved bestilling.

Dvs. dersom du kun ønsker klubblogoen på ryggen og lokallagsmerket på brystet gir du beskjed om det. Hvis du vil ha stort trykk både foran og bak gir du beskjed om det (prisen på kun trykk på f.eks egne klær er ikke klart enda men det kommer)osv. osv

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe skit samma, e e klar for genser og sende han Dag en PM no... :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvordan går det med genserne?

Jeg vil haaaaaaaa...:D

 

Flammer må vi ha...heheh

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg å vil ha genser:)

 

Flammer: klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg også, kkkkkkaldt : smil :

 

Hva skjer????

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jo, det ser ut til at vi kom litt dårlig ut med oppstartskostnaden men jeg jobber med det. Alt er egentlig klart, jeg må bare få tak i rette vedkommende for å sjekke litt pris. Sett på en annen side, jeg har ikke fått noen bestillinger fra Dag enda: klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jo, det ser ut til at vi kom litt dårlig ut med oppstartskostnaden men jeg jobber med det. Alt er egentlig klart, jeg må bare få tak i rette vedkommende for å sjekke litt pris. Sett på en annen side, jeg har ikke fått noen bestillinger fra Dag enda: klø :

 

Kan ikke bare den som skal ha skrive det klart å tydelig i denne tråden da?

Funka jo bra på den posten som TW laga om streamerane...

 

 

 

Mvh

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da har julenissen ( eller posten som noen velger å kalle ham) vært her med en pakke med noen skikkelig feeete lokallagsmerker vi kan trykke på ting og tang vi har bruk for. Så da godtfolk er det bare å bestille.

 

På lager i dag finnes følgende gensere:

M - 1 stk.

L - -3 stk.

XL - -1 stk.

XXL - -1 stk.

Jeg har fått til en avtale om fraktfritt ved 10 eller flere gensere så da prøver vi å få til det.

Og Aleksander, godt forslag. : ja :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eg må nok kjøpe en genser ja. Med logoer framme og bake.

1.stk L

 

Sendte ei stund sidan mail til Dag, men den har du sikkert ikkje fått da...

 

Helsing Ingvar

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hei...vil gjerne kjøpe en gensar.. med logo framme å bake

 

1.stk M

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da er Flydalgutanes bestillinger notert ned og antallet tilgjengelige gensere for øyeblikket oppdatert: ja :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg får vel bestille en gang til vis du ikke har fått dei bestillingene Dag har...

1stk L hettegenser med logo foran\bak

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

får hive me på e me da.

1stk str mann=xl me logo foran og bak

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du fikk vel bestillinga fra me kanskje men iallefall 1 stk XXL va det vel ?

 

Edit: Logo framme og bak ja..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.