Anbefalte innlegg

Heisann folket! Bare lurte på hvorfor ingen har opplyst noe om at

Ts Racing hadde tur til Alta i dag 23/8. Hvis det hadde vært opplyst om det

her på forumet kanskje flere hadde lagt planer om å chippe bilene sine da?

Leste nemlig i Finnmark dagblad at de skulle være der, men ble som sakt for knapt for meg iallefall å få vite det samme dag som de er i Alta.. : bh :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Heisann folket! Bare lurte på hvorfor ingen har opplyst noe om at

Ts Racing hadde tur til Alta i dag 23/8. Hvis det hadde vært opplyst om det

her på forumet kanskje flere hadde lagt planer om å chippe bilene sine da?

Leste nemlig i Finnmark dagblad at de skulle være der, men ble som sakt for knapt for meg iallefall å få vite det samme dag som de er i Alta.. : bh :

 

Det er ingen som har vist noen ting av dette!!!

 

Hadde vi vist det hadde vi nok snakket om det på forumet. Jeg fikk vite det i går og det fikk Magnus også.

 

Så dette er nok litt knapt med tid for de fleste, litt kjederlig at TS-Racing ikke satt inn annonsen litt tidligere, tror også det hadde kommet flere folk da!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tviler vell strekt på at det er TS-RACING selv men dem som chiper for dem som holder til på Finnsnes. Gjelder nok det du har skrevet om Tromsø også.

 

TS-RACING selv kommer til Sommertreffet på ACR , MO I RANA til helgen , dem har med endel biler bla den Rosa A4\n til Tommy, det vil også bli mulighet for å få chipet bilene sine der.

 

Så ta dere en tur til Mo i helga.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tviler vell strekt på at det er TS-RACING selv men dem som chiper for dem som holder til på Finnsnes. Gjelder nok det du har skrevet om Tromsø også.

 

TS-RACING selv kommer til Sommertreffet på ACR , MO I RANA til helgen , dem har med endel biler bla den Rosa A4\n til Tommy, det vil også bli mulighet for å få chipet bilene sine der.

 

Så ta dere en tur til Mo i helga.

 

Vet ikke helt ka man skal tru da. Det sto i både Altaposten og Finnmark Dagblad at TS Racing er i Alta i dag ( altså i går da).

 

Så hva er problemet da? Om det er Tommy eller noen som gjør det for han har da vel ingen stor betydning, eller?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Uten å si noe mer så tror jeg det er forskjell på hvem som utfører jobben...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Uten å si noe mer så tror jeg det er forskjell på hvem som utfører jobben...

 

Det er jeg helt enig i, men syns bare det er rart at de i det heletatt får lov av TS-Racing å gjøre jobben i hans navn da.....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er jeg helt enig i, men syns bare det er rart at de i det heletatt får lov av TS-Racing å gjøre jobben i hans navn da.....

 

 

Siden dem er underavdeling så har dem nok lov, men det får man ta opp med Tommy selv for å oppklare.

 

Her er fra siden hans.

 

http://www.tsracing.no/nor.htm

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis noen er interessert i chipping, så kommer ES-Tuning også til ACR. Dem tar chipping på stedet. Stiller muligens med en liten STAND også. Take the tripp to ACR!!!!:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.