#1 Skrevet August 23, 2005 Heisann folket! Bare lurte på hvorfor ingen har opplyst noe om at Ts Racing hadde tur til Alta i dag 23/8. Hvis det hadde vært opplyst om det her på forumet kanskje flere hadde lagt planer om å chippe bilene sine da? Leste nemlig i Finnmark dagblad at de skulle være der, men ble som sakt for knapt for meg iallefall å få vite det samme dag som de er i Alta.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 23, 2005 Heisann folket! Bare lurte på hvorfor ingen har opplyst noe om at Ts Racing hadde tur til Alta i dag 23/8. Hvis det hadde vært opplyst om det her på forumet kanskje flere hadde lagt planer om å chippe bilene sine da? Leste nemlig i Finnmark dagblad at de skulle være der, men ble som sakt for knapt for meg iallefall å få vite det samme dag som de er i Alta.. Det er ingen som har vist noen ting av dette!!! Hadde vi vist det hadde vi nok snakket om det på forumet. Jeg fikk vite det i går og det fikk Magnus også. Så dette er nok litt knapt med tid for de fleste, litt kjederlig at TS-Racing ikke satt inn annonsen litt tidligere, tror også det hadde kommet flere folk da! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 24, 2005 Tviler vell strekt på at det er TS-RACING selv men dem som chiper for dem som holder til på Finnsnes. Gjelder nok det du har skrevet om Tromsø også. TS-RACING selv kommer til Sommertreffet på ACR , MO I RANA til helgen , dem har med endel biler bla den Rosa A4\n til Tommy, det vil også bli mulighet for å få chipet bilene sine der. Så ta dere en tur til Mo i helga. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 24, 2005 Tviler vell strekt på at det er TS-RACING selv men dem som chiper for dem som holder til på Finnsnes. Gjelder nok det du har skrevet om Tromsø også. TS-RACING selv kommer til Sommertreffet på ACR , MO I RANA til helgen , dem har med endel biler bla den Rosa A4\n til Tommy, det vil også bli mulighet for å få chipet bilene sine der. Så ta dere en tur til Mo i helga. Vet ikke helt ka man skal tru da. Det sto i både Altaposten og Finnmark Dagblad at TS Racing er i Alta i dag ( altså i går da). Så hva er problemet da? Om det er Tommy eller noen som gjør det for han har da vel ingen stor betydning, eller? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 24, 2005 Uten å si noe mer så tror jeg det er forskjell på hvem som utfører jobben... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 24, 2005 Uten å si noe mer så tror jeg det er forskjell på hvem som utfører jobben... Det er jeg helt enig i, men syns bare det er rart at de i det heletatt får lov av TS-Racing å gjøre jobben i hans navn da..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 25, 2005 Det er jeg helt enig i, men syns bare det er rart at de i det heletatt får lov av TS-Racing å gjøre jobben i hans navn da..... Siden dem er underavdeling så har dem nok lov, men det får man ta opp med Tommy selv for å oppklare. Her er fra siden hans. http://www.tsracing.no/nor.htm 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet August 25, 2005 Hvis noen er interessert i chipping, så kommer ES-Tuning også til ACR. Dem tar chipping på stedet. Stiller muligens med en liten STAND også. Take the tripp to ACR!!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...