Anbefalte innlegg

oj..... det hadde vore grusomt kjekt : smil : ,MEN venter fremdeles på g-laderen min som er til overhaling! : gråter :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

virker som det kommer en hel del folk. jeg skal hvertfal dra dit å sjekke ut om det er noe. Gleder meg litt. morro med en haug med corra som cruiser gjennom hamar

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

kjempefint! nå er det utsatt! 11.sep er ny dato

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

blir DØDSBRA! håper mange kommer! [både med og uten Corrado] ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

11. september hørres mye bedre ut! Klarer kanskje å få laderen til dess, kryss fingrene for meg! ;): rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

i morgen skjer det. Vi er noen Corradoer som skal kjøre sammen fra Ikea på furuseth. Vi skulle møtes ved inngangen til prakeringsplassen der kl.10:00. Bare å slenge seg på der så kjører vi sammen oppover hvis det er noen fra østfold/akershus/oslo som skal oppover.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hallo folkens !

Jeg var spent på oppmøtet fra Oslo-området og "spionerte" på bilene ved Shell-stasjonene, Skedsmokorset. Desverre så jeg bare to Corradoer som passerte litt før 10.30. Dette var vel litt dårlig (?) fremmøte.

Helt generelt tror jeg nok vi må være mer "inkluderende" når vi skal ha arrangementer. Det er greit at en gjerne vil treffe likesinnede med samme bilmerke for å diskutere "fordeler og ulemper", men dette kan vel skje i større sammenheng også ? Når det først skal legges ned "treffplaner", vil jeg anbefale at det gjøres på en måte som gjør at flere skal føle seg velkomne med også andre bilmerker. Da vil fremmøtet bli større og kanskje vel så hyggelig, tross alt. Hilsen

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hallo folkens !

Jeg var spent på oppmøtet fra Oslo-området og "spionerte" på bilene ved Shell-stasjonene, Skedsmokorset. Desverre så jeg bare to Corradoer som passerte litt før 10.30. Dette var vel litt dårlig (?) fremmøte.

Helt generelt tror jeg nok vi må være mer "inkluderende" når vi skal ha arrangementer. Det er greit at en gjerne vil treffe likesinnede med samme bilmerke for å diskutere "fordeler og ulemper", men dette kan vel skje i større sammenheng også ? Når det først skal legges ned "treffplaner", vil jeg anbefale at det gjøres på en måte som gjør at flere skal føle seg velkomne med også andre bilmerker. Da vil fremmøtet bli større og kanskje vel så hyggelig, tross alt. Hilsen

 

Var 3stk. Corrado som kjørte sammen fra oslo. I Hamar ventet det 3til. Får vel være fornøyd med det, jeg har aldrig sett så mange corrado på et å samme sted før hvertfal. Det var kjempemorro. Mange nye bekjentskaper osv. Alt dette får man jo såklart på vacn treffene også, men det ble på en måte litt tettere nå, og alle fikk pratet med alle. Så nå som vi vet hvem vi er blir det også lettere og snakkes nærmere på vacn treffene også. Også er det jo noe spesielt med å kjøre gjennom hamar 6 corrado på rad. Fikk mange laaaange blikk ja :tilber:

Her er noen bilder. Lærlingen var såklart med, men var mere interesert i fontenen enn Corradoene som dere ser...

HPIM4746.JPG

HPIM4755.JPG

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tilslutt en utslitt fremtidig Corrado ingeniør som har mange år igjen på baken som lærling

HPIM4760.JPG

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

herlig... herlig! ;) Det var et supert treff! Og jeg håper det vil kommer enda flere på de kommende treffene, og SELVSAGT at ALLE støtter opp om VACN og at vi kan bli en Corrado bande på alle de treffene! ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

herlig... herlig! ;) Det var et supert treff! Og jeg håper det vil kommer enda flere på de kommende treffene, og SELVSAGT at ALLE støtter opp om VACN og at vi kan bli en Corrado bande på alle de treffene! ;)

 

Så klart. Håper like mange Corrado stiller på VACN treffene

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

så dere sto ved vikingeskipet tok en runde innom for å stikke av igjen. skulle stoppet vis jeg hadde hat tid å slaått av en prat ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

fine biler ja:)

har du noen flere bilder fra trffet eller?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

fine biler ja:)

har du noen flere bilder fra trffet eller?

 

Har fler bilder, men det blir mye likt. Alle som var der var jo VACN medlemmer å nesten alle knipsa bilder så mulig noen andre kan legge ut litt bilder

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Savner Corradoene mine jeg også....Har hatt 5 stykker, og det er superkoslige biler med skjel!

Stå på med klubben deres! Meget godt intiativ! :)

Det går faktisk en US-VR6 94`Corrado her i byen, med 2.9L og 178 hk, er vel strupet ned?? : smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

En av dere må senke 15meter. å det er ikke deg! Syns det er sykt at Corradoen er så høy orginal

 

Blir ikke akkurat bedre av å sette på 17" hjul :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.