Haugesund: Lokallagsmøte Torsdag 1/9-05

Anbefalte innlegg

Da var det snart klart for ett nytt lokallagsmøte Torsdag den 1/9 kl. 19.30.

Regner med at det blir som normalt på Aksdal Bil(?)

 

Skulle gjerne likt å diskutert om vi skulle ha funnet på noe utenom de obligatoriske torsdags møtene, som for eks:

 

- Bowling

- Pubkveld

- Fotografering av klubb bilene (bidrar godt til å sette opp Haugesund sin Web side)

- Paintball

- Go Cart

 

Kom med innspill folkens og velmøtt til ett hyggelig lokallagsmøte,

håper alle er i sin vanlige hverdag igjen etter ferier og greier, slik at vi kan satse på ett bra oppmøte!

 

Mvh. GO : gb :

 

ps: må vel snart begynne å diskutere hvor vi skal begynne å ha vintermøtene våre.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Møte blir på Aksdal bil kl 19.30

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Får ikke tid denne gangen heller. Må til Oslo og bytte girkasse på en bobil vi lånte i ferien. : eek :

Men kommer snart på møtene. :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Må melda pass denne gang, bale me å skifta te større turbo, då min litle turbo rauk då olje slangen ikke holdt mål... Blir nok uten bil en stund te : gråter :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er på havet så kan ikkje komma eg hell.. .

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ps: må vel snart begynne å diskutere hvor vi skal begynne å ha vintermøtene våre.

 

Det er vell ikke noe å diskutere.... PEPPES!!! Er allerede dritlei Pizzabakeren sin pizza så gleder meg til å få skikkelig pizza igjen :P Men enn så lenge så får PB sin pizza duge så jeg stiller selvsagt også opp på torsdag... med matt lakk og delvis nyvasket interiør :rolleye:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

me stiller(eg og bilen :D )

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er vell ikke noe å diskutere.... PEPPES!!! Er allerede dritlei Pizzabakeren sin pizza så gleder meg til å få skikkelig pizza igjen :P Men enn så lenge så får PB sin pizza duge så jeg stiller selvsagt også opp på torsdag... med matt lakk og delvis nyvasket interiør :rolleye:

 

vi var jo på peppes sist gang så jeg har nå fått min kvote å leve på :nana:

Kan jo nevnes at vi hadde litt problemer med parkering sist gang når vi var på peppes, ble veldig spredt, og jeg sleit fælt med å parkere, burde holdt meg unna parkeringsplasser med så lav bil, ser ikke ut som fortauskantene liker meg : bh :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Får ikke tid denne gangen heller. Må til Oslo og bytte girkasse på en bobil vi lånte i ferien. : eek :

Men kommer snart på møtene. :D

 

Må skjerpe deg nå Glenn, nå som du er VW mann igjen så må du jo møte opp! henter vel snart den krokanbilen din også nå? :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Må skjerpe deg nå Glenn, nå som du er VW mann igjen så må du jo møte opp! henter vel snart den krokanbilen din også nå? :P

Krokanbil??? Hva i hel...e er det for noe da?

Hadde tenkt å komme nå, men må bare rydde opp i litt kaos først. Så jeg regner med at jeg kommer i oktober jeg.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Krokanbil??? Hva i hel...e er det for noe da?

Hadde tenkt å komme nå, men må bare rydde opp i litt kaos først. Så jeg regner med at jeg kommer i oktober jeg.

 

Den ny invisteringen din som var full av rust ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noken som har klubb skilt plater til overs? er litt lei av og kjøre rundt med bilhallen på skilt plata.

 

Foresten eg stiller på møte i mårra, om noken har til overs :)

 

-Ivar Landre Bjerke-

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det kan være Fridtjov har fått nye skiltplater nå, forstod det som at det var bestillt nye.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Begynner å bli sulten jeg :rolleye:

 

hvor blir det da ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

på aksdal bil som vanlig, du kommer vel regner jeg med? bestiller pizza fra Pizza Bakeren. er nok litt smart å ha rett sum istede for å komme med 200lapper da det er dårlig med veksel, har betalt 100,- kr pr hode for pizza.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

på aksdal bil som vanlig, du kommer vel regner jeg med? bestiller pizza fra Pizza Bakeren. er nok litt smart å ha rett sum istede for å komme med 200lapper da det er dårlig med veksel, har betalt 100,- kr pr hode for pizza.

 

Skal ut å montere noen nye blinkers så kommer jeg inn ja

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjører MC fra jobb nå, så jeg kommer litt sent. Må hjem til by'n å hente bilen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bra oppmøte i dag , kom frem til en del saker som skal sjekkes opp litt nærmere

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.