Telemark: Corroless forhandler/Sandblåsing

Anbefalte innlegg

Heisann, tenkte og sandblåse bilen min nå en av de nærmeste dagene..

Har hørt at corroless er et bra produkt mot rust..

Lurte på om noen visste om hvor i grendland dette blir solgt?

Og hvis noen har noe tips ang sandblåsing, så er det bare til og slenge ut ;)

 

Ikke sikker, men sandblåse, sparkle, grunne og lakkere? burde vel holde bra da i mange år? Aldri sandblåst før, så litt spent på hvordan det går..

 

Mvh Fredrik

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Corroless selges i hvertfall på BilXtra her i Arendal, kanskje den fins på BilXtra i Grenlandsområdet også?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Corroless selges i hvertfall på BilXtra her i Arendal, kanskje den fins på BilXtra i Grenlandsområdet også?

Jupp det finnes på kjørbekk i Skien

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

okai..tusen takk for raskt svar. :D

Edit: kikka i bilextra katalogen sto ikke noe om corroless der..men men, får stikke bort og høre imorra eller no da..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

 

Ikke sikker, men sandblåse, sparkle, grunne og lakkere? burde vel holde bra da i mange år? Aldri sandblåst før, så litt spent på hvordan det går..

 

trikset når du blåser er å hvertfall få på noe syregrunning eller sink ASAP! Bart metall kortest mulig tid... så kan du sparkle opp, legge filler og lakke...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Et kjapt søk på google (corroless+skien) fant jeg denne sida:

 

http://www.krefting.no

 

Hør med de!!

 

Søkte også på google, fant denne siden jeg også..men står ingenting om skien viser det seg..men men, prata med faren min istad, de skal visst ha det på kristoffersen malerforretning, og der får han bra prosenter, så da ordner nok den biten seg..

 

trikset når du blåser er å hvertfall få på noe syregrunning eller sink ASAP! Bart metall kortest mulig tid... så kan du sparkle opp, legge filler og lakke...

 

okai, takk for tipset, da får jeg kjøpe noe syre grunning ute hos kristoffersen også da..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Søkte også på google, fant denne siden jeg også..men står ingenting om skien viser det seg..men men, prata med faren min istad, de skal visst ha det på kristoffersen malerforretning, og der får han bra prosenter, så da ordner nok den biten seg..

 

 

 

okai, takk for tipset, da får jeg kjøpe noe syre grunning ute hos kristoffersen også da..

 

 

 

jepp! det lønner seg, og når du er der så spander på deg filler,lakk og klarlakk med sånn ordentlig dyse på sprayboksen, hvis ikke du skal bruke kompressor og sprøyte... De blander bokser med ordentlig dyse som legger akkurat som en sprøyte! koster en 300kr ca... men det er det verdt! ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jepp! det lønner seg, og når du er der så spander på deg filler,lakk og klarlakk med sånn ordentlig dyse på sprayboksen, hvis ikke du skal bruke kompressor og sprøyte... De blander bokser med ordentlig dyse som legger akkurat som en sprøyte! koster en 300kr ca... men det er det verdt! ;)

 

Var der i sommer, og fikk blanda samme lakk som bilen..

stikker dit imorra og kjøper corroless, klarlakk, og litt annet småttri..

heldgvis betaler jeg ikke disse tingene selv.:D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.