Vestfold: Kom med kreative forslag til treff!

Anbefalte innlegg

Hadde en tråd her i Mars ang ideer for treff i Vestfold neste sommer. Istede for å dra fram den gamle tråden klipper jeg ut og legger de to forslaga som kom den gang, inn i denne tråden så kan dere som er VESTFOLDINGER lese de og komme med flere forslag til steder osv. Snakker litt om dette på lokallagstreffene fra Oktober og utover vinteren. Men slang inn noen forslag her, alle seriøse forslag tas imot med takk og mulig vi kan kombinere noen av forslagene f eks.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mitt forslag i den gamle tråden:

 

Jeg har 2 ideer..(kommer sikkert flere også)..vi har snakka om at p-plassene til alle Møller´ene her i Vestfold er litt små....

Så en ide var f eks å prøve å få lånt p plassen til Komplett en Lørdag.....utstilling på nedsiden, 0-201(langt nok vel?) bak...på tid en og en...,og besøkende parkerer på Skagerak over veien(kan jeg få ordna).......

For å slippe stresset med mat osv, kjenner jeg et par kor som kanskje vil stille opp med grill(hamburger og pølser) og brus,kaffe(hvis vi få litt straum av Komplett......men ikke et must)å tjene noen kroner. Og så får vi Møller til å ha en stand(og en bil vi kan prøve feks) og kanskje noen andre feks......så er vi liksom igang........

 

Ide nr 2 er samme prinsipp som over bare at da står vi på den svære grassplenen vis a vis Lidel i Larvik,(eieren er i slekta) og kan muligens kjøre runde rundt kontorbygget der pga privat grunn(barnebarna hans har kjørt heftig med gokart der)

 

Som sagt...bare lufter dette...syntes det var gøy den gangen "for lenge siden" da vi hadde treff på Jarlsberg.......Vi kunne evt spurt om et sammarbeidstreff med Telemark=bra treff med mange til å ordne til=ikke så mye å gjøre for de som hjelper til å dra lasset.....

 

Andreas sitt forslag i den gamle tråden:

 

Så fort gocart-parkeringen blir asfaltert her i Andebu så er det også en knall plass å ha treff. Da kan vi ha likt treff som i Bergen med utstilling på parkeringen og autoslalom på gocart-banen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Og Kepler stiller vel muligens med bil og litt produkter til club/treff priser...(?) Evt et telt med en bil i som blir polert iløpet av treffet, altså tips og råd telt...

 

Kanskje vi kan dra med oss Bilxtra og Dekkpartner som vi har avtaler med, for å få litt fres over det.

 

Bare på tenke stadiet dette...del deres tanker...hva har vært bra på andres treff?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

For noen år siden snublet jeg over et VW-treff på Rosanes på Nøtterøy. Dette ligger helt nede ved båthavna hvor det er en fotballbane, park og store parkeringsmuligheter. Skulle tro dette er et bra alternativ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

For noen år siden snublet jeg over et VW-treff på Rosanes på Nøtterøy. Dette ligger helt nede ved båthavna hvor det er en fotballbane, park og store parkeringsmuligheter. Skulle tro dette er et bra alternativ?

 

Dette var vel tidligere arrangerte "Hum Bug" tenker jeg...

Kanskje jeg må ta en liten tur å kikke...Har sett noen bilder fra et av de treffa...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

: vinke : Møller i Tønsberg har da ganske grei størrelse på parkeringen din da.. men er kanskje for liten?

 

Eller parkeringen rett over veien fra Elkjøp i Tønsberg er jo også ganske stor.

 

Vet ikke om det er Trond Ramski som eier denne???

Hansi vet vel dette ?

Eller så er det fint på Rosanes der Hansi nevnte ja...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg ser for meg:

 

Badeparken i Sandefjord. Like ved hvalfangsmonumentet. Treffer vi på været har vi anledning til å samle MYE mennesker ( men dette er vel uaktuelt pga frykt for bilene? Da er poenget med treff borte spør du meg ) og vise frem hobbyer og interessen vi har.

 

Tenker nok at Møller Sandefjord stiller opp med et par biler om vi spør pent. Samtidig er det også anledning til å hente inn flere samarbeidspartnere, samt også invitere andre aktører til dette treffet. Aktører som enda ikke er samarbeidspartnere, men som kanskje kunne tenke seg å være med for et videre samarbeid. Både innen bilpleie og bilstereo med mer.

 

Salg av grillmat, og hos Skjeggerød har vi anledning til å handle inn varer billig. Det samme med pølsebrød og hamburgerbrød fra Bakerhuset.

 

Min mening er at om vi skal arrangere et skikkelig treff, så funker det ikke med en parkeringsplass på et eller annet svært kjøpesenter etc. Nei, jeg vil ut til folket! Samle folk på tvers av bilinteresse. Mange av medlemene kjører både flotte familiebiler og biler med mer spesifikke egenskaper. Med andre ord, vi har biler som kan fenge mange ulike behov og mennesker. Vi har interesse for VAG og dette vil vi vise.

 

Som dere ser så ser ikke jeg for meg et treff med alkohol og festivas på kveldstid, men for all del, dette kan ordnes, vi har flotte campingplasser i Vestfold - Sandefjord som er fullt mulig å benytte.

 

Jeg ønsker å fremme lokallaget som en god arrangør med gjennomtenkt program. Dette vil kreve en del av medlemmene på frivillig basis da det er mye å ordne. Men jeg tror det kan være verdt det. Om vi setter oss ned en gjeng,fordeler oppgaver, kontakter kommuen om tomt, søke om bevigling til å selge varm mat, så er vi faktisk i gang med det verste.

 

Min tanke jeg ønsket å dele med dere.

 

Ha en fortsatt god søndag.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.