Ålesund: Tid og sted for møte i lokallaget - Når?

Anbefalte innlegg

Det er en mulighet for at jeg i nær fremtid skal begynne i et nytt arbeidsforhold i Ålesundsområdet. Lurte derfor på om det var mulig å delta på møtene til lokallaget. Hvor ofte har dere samling,,, ol.....?

 

 

Mvh

 

TurboCarl

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

første søndag i mnd'n på peppes klokka 8, var det ikke det? eller var det 7...

ble usikker her nå...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Peppes pizza i Ålesund sentrum kl 1900 første søndagen i måneden. Kommer det ENDA en S4 sedan hit nå altså ?? ;) Hva/hvor skal du muligens begynne å jobbe da Carl Erik ? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Peppes pizza i Ålesund sentrum kl 1900 første søndagen i måneden. Kommer det ENDA en S4 sedan hit nå altså ?? ;) Hva/hvor skal du muligens begynne å jobbe da Carl Erik ? :)

 

Fortsatt litt usikker på hvor dette blir.... Har søkt en del jobber som "Sheriff" i Ålesunds traktene...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fortsatt litt usikker på hvor dette blir.... Har søkt en del jobber som "Sheriff" i Ålesunds traktene...
Sheriff ?? Hehe fise rundt i Vito "bensin-diesel" du da ;) Hvis du begynner i Ålesund så må du ta med dine kolleger på bensinstasjon å be de lære seg å fylle diesel på en dieselbil og ikke bensin : haha : Har skjedd x antall ganger her oppe : haha :: dum : Du må bare ta kontakt hvis det skulle vise seg at du får jobb her oppe.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sheriff ?? Hehe fise rundt i Vito "bensin-diesel" du da ;) Hvis du begynner i Ålesund så må du ta med dine kolleger på bensinstasjon å be de lære seg å fylle diesel på en dieselbil og ikke bensin : haha : Har skjedd x antall ganger her oppe : haha :: dum : Du må bare ta kontakt hvis det skulle vise seg at du får jobb her oppe.

 

 

...du skjønner at det er selve smellen som oppstår når bensinen kommer inn i forbrenningskammeret på dieselmotoren som er så innmari gøy.... DERFOR fylles det svært ofte bensin på dieselbiler....

 

Vel.... lar høre fra meg når jeg vet noe mer...

 

Mvh

TurboCarl

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er dere åpne for jenter;)? hehe...har ikke "tørt" meg til å vise meg på et møte enda..bare å møte opp liksom? og er det andre/mange jenter med? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jente e hjertelig velkommen Anne Marta :-) dumt du ikke kom på søndag da,ka bil du har å kor e du ifra henne? EDIT:Ser jo under navnet ditt har en A6 S-line hehe. Øynene man først blir blind på sies det :-)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

heyheyheyheeeeeeeeeeey! ;) du er hjertelig velkommen på lik linje med alle andre! ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bare å ta seg en tur det :) på søndag fikk vi helium ballonga å greier : smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dere fikk helium ballonger jah : rock : syns jeg ser de for meg : haha :

Jepp stemmer de! kjører en Audi A6 S-line:) (må si jeg er fornøyd me den! kommer fra Flisneset ;) "bondelandet i bya" hehe

Så skal se om jeg tørr å ta meg en tur neste søndag da ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ehh,no ekje det pizzamøte før første søndagen i november desverre. Første søndag i mnd vi har pizzamøte nemlig. :-)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja mente neste "treff"søndag da, så såpass har jeg nok fått med meg du...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe..de må jeg se om jeg får til...:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ka maskineri det står i A6en din da? Quattro eller forhjulstrekk?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

de e forhjuls, men må sei ej e jævli overaska på kor go han e på vinterføret!

sitte som støpt på veien, pluss at sportsunderstellet hjelpe bra på....:)

Bilen din da? modell?farge?hesta? osv?:P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

92 modell Audi S4 sedan,svart metallic,for tia har den 230 hk bare men skal bli bortimot 400 hk snart når e får bytta turbo og litt andre ting ;-)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Duge jo de okso;) fleire enn mej som grur sej til vinterfelgane må på?? : bh :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gleder meg jeg! Har syncro så vinter er morro. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Duge jo de okso;) fleire enn mej som grur sej til vinterfelgane må på?? : bh :
Pøh,ikke noe som er så artig som når vinterdekka kommer på. Har en stygg tendens til å bli "litt" høyt bensinforbruk når det er kvitt ute ;) quattro er SJEF :tilber:: rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja for de som har det så;) har ikke håndbrekk engang jeg! bare en knapp som fungerer når dn står stille:P hehe

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

vinterdekkene er allerede montert så nå venter jeg bare pådet hvite greiene som kommer på bakken om vinteren=) skal bli spennende å se om jeg mestrer å kjøre bil me drift på alle fire... men er uansett litt trist å sette på vinterdekkene.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.