#26 Skrevet Oktober 22, 2005 lett for deg å si som ikke har all vekten av bilen på fremakslingen. triste greier. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet Oktober 22, 2005 Quattro Tøfft bilde: ja : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet Oktober 22, 2005 Tøfft bilde: ja : Hehe har du sett bilda fra forrige helg da Terje ?? http://www.aalesund-gatebilklubb.no/mg2/index.php?list=6&page=3 Sleden på tur Siste autoslalåm-løpet i år,ingen BMW-kara som turte å spinne så da måtte Pål og S4`en trå til. Men måtte klippe den ledninga som kobler ut sperra over 30 kmt. Da ble det fart på piruettene 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet Oktober 23, 2005 Jeg å vil ha sperre 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet Oktober 23, 2005 Hehe har du sett bilda fra forrige helg da Terje ?? http://www.aalesund-gatebilklubb.no/mg2/index.php?list=6&page=3 Sleden på tur Siste autoslalåm-løpet i år,ingen BMW-kara som turte å spinne så da måtte Pål og S4`en trå til. Men måtte klippe den ledninga som kobler ut sperra over 30 kmt. Da ble det fart på piruettene Lite røyk pål meeere røøyk... hehe Jeg å vil ha sperre Sperra e kjekk å ha 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31 Skrevet Oktober 23, 2005 Sperra e kjekk å ha Så sant ikke onkel blå dukker opp 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#32 Skrevet Oktober 23, 2005 Så sant ikke onkel blå dukker opp Hehe, brukte ikke sperra da onkel blå kom 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#33 Skrevet Oktober 23, 2005 Hehe, brukte ikke sperra da onkel blå kom hehe ja du blei jo bestis med han onkel blå kom å såg du leika de på shell 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#34 Skrevet Oktober 23, 2005 hehe ja du blei jo bestis med han onkel blå kom å såg du leika de på shell Har aldri vært å kommer aldri til å bli bestis me de usympatiske jævlane der, hehe! Drit folk deluxe, å kjempesinte... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#35 Skrevet Oktober 23, 2005 hehe... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#36 Skrevet November 2, 2005 Ja godtfolk, førstkommende søndag ( altså den 6/11-05) braker det løs igjen:D Vel, braker og braker, vi skal vel møtes og spise pizza men i tillegg kommer jeg til å ta med meg prøver på gensere sånn at alle vet hvilken størrelse de skal bestille. Har fått inn M, L, XL og XXL så jeg regner med at den som svømmer i M skjønner at det er S som er tingen og at den som føler at XXL strammer ubehagelig over svulmende muskler går opp til XXXL ved bestilling;) Har også et innspill i forbindelse med selve trykket så for å slippe flere forsinkelser og diskusjoner utover vil jeg selvfølgelig anbefale så mange som mulig å komme på møtet som starter kl 1900. Vel møtt, tut og kjør: ja : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#37 Skrevet November 3, 2005 Ja godtfolk, førstkommende søndag ( altså den 6/11-05) braker det løs igjen:DVel, braker og braker, vi skal vel møtes og spise pizza men i tillegg kommer jeg til å ta med meg prøver på gensere sånn at alle vet hvilken størrelse de skal bestille. Har fått inn M, L, XL og XXL så jeg regner med at den som svømmer i M skjønner at det er S som er tingen og at den som føler at XXL strammer ubehagelig over svulmende muskler går opp til XXXL ved bestilling;) Har også et innspill i forbindelse med selve trykket så for å slippe flere forsinkelser og diskusjoner utover vil jeg selvfølgelig anbefale så mange som mulig å komme på møtet som starter kl 1900. Vel møtt, tut og kjør: ja : Jeg kommer... Mitt første møte med pizzan 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#38 Skrevet November 3, 2005 møter opp til mitt andre møte... må vell ha streameren min=) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...