#1 Skrevet September 3, 2005 Kom skliendes på innfarten i går,så møtte jeg en 2er med type sint cooler i fronten...Den manglet forsåvidt grillen.. Tror det stod noen G60 breddere på den også... Noen som vet noe mer om denne? Så rimelig feeeet ut.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 3, 2005 http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=29879&highlight=golf+rotrex kan de vere denne? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 3, 2005 nei det er ikke den i linken der,har sett den bilen olsvik,og den er litt halvgjort.en litt eldre mann som kjører den.den gikk ikke så godt heller. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 3, 2005 http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=29879&highlight=golf+rotrex kan de vere denne? Det er ikke den... Hadde noen store sølv klistermerker på rutene også... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 3, 2005 nei det er ikke den i linken der,har sett den bilen olsvik,og den er litt halvgjort.en litt eldre mann som kjører den.den gikk ikke så godt heller. Åhhh...men den så litt fet i idet jeg passerte...hvor ruller denne bilen henst da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 3, 2005 det er iallefall 1.8t 20v motor i den har jeg hørt,lurer også på om det var hiddensprut også på den,men det er jeg ikke sikker på...... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet September 3, 2005 Den gikk ikke så voldsomt godt i og med at den bare såvidt dro ifra S4en som for tiden e uchippa. Dvs 230 hk.....og med tanke på den Golfen veie nesten halvparten av det S4en gjør så kan ikke det være så voldsomt mye hk i den 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet September 3, 2005 vist det er turbo/kompressor å den går "dårli" må det vell vær dårlig bygd å i og med han ikkje er her inne i klubben å gir ifra seg lyd er man ikkje medlem i klubben....å det liker vi ikkje:P..har man vag med overladning er vell det et must vil no ej sei... OT: Skytterholm ikkje diss sulalenninga:P:P..heheh ej veit kor du bor,,hahahahaha:P..innlegget mitt e snakka om no:P.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet September 4, 2005 Gikk en i Molde, den hadde G60 motor, svart skinn o.l...mulig det er den kanskje Sto hos Autopartner en god stund. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...