Carspotting: Perlemor hvit Golf 2

Anbefalte innlegg

Kom skliendes på innfarten i går,så møtte jeg en 2er med type sint cooler i fronten...Den manglet forsåvidt grillen..

Tror det stod noen G60 breddere på den også...

 

Noen som vet noe mer om denne? Så rimelig feeeet ut.... :evil:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

nei det er ikke den i linken der,har sett den bilen olsvik,og den er litt halvgjort.en litt eldre mann som kjører den.den gikk ikke så godt heller.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

nei det er ikke den i linken der,har sett den bilen olsvik,og den er litt halvgjort.en litt eldre mann som kjører den.den gikk ikke så godt heller.

 

Åhhh...men den så litt fet i idet jeg passerte...hvor ruller denne bilen henst da?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

det er iallefall 1.8t 20v motor i den har jeg hørt,lurer også på om det var hiddensprut også på den,men det er jeg ikke sikker på......

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den gikk ikke så voldsomt godt i og med at den bare såvidt dro ifra S4en som for tiden e uchippa. Dvs 230 hk.....og med tanke på den Golfen veie nesten halvparten av det S4en gjør så kan ikke det være så voldsomt mye hk i den ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

vist det er turbo/kompressor å den går "dårli" må det vell vær dårlig bygd å i og med han ikkje er her inne i klubben å gir ifra seg lyd er man ikkje medlem i klubben....å det liker vi ikkje:P..har man vag med overladning er vell det et must vil no ej sei...

 

OT: Skytterholm ikkje diss sulalenninga:P:P..heheh ej veit kor du bor,,hahahahaha:P..innlegget mitt e snakka om no:P..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gikk en i Molde, den hadde G60 motor, svart skinn o.l...mulig det er den kanskje : klø :

Sto hos Autopartner en god stund.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.