Anbefalte innlegg

Bare slik at våre medlemmer skal slippe å betale dyre dommer for bensinen rundt omkring, så er det en plass i Nord Trøndelag som ALDRI i løpet av det siste året har vært over 10,-/literen for 98-blyfri.

 

Grunnet frykt for at stedet kommer ut for media og sentrale hold velger jeg IKKE å skrive på forumet hvor dette er. Den som vil vite det kan spørre meg på msn... : ja :

98 Blyfri har vært låst på 9,90/liter i over 1 år nå da... : eek :: eek :

Diesel og 95 er da altså litt billigere...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

INFO!!!

 

Frontrute-streamer i samme utseende som de små VACN-merkene hver enkelt medlem har mottatt kan skaffes til en pris på 200,-.

 

Hvis gruppekjøp antakeligvis billigere, MEN vil ikke sette ned prisen, da lokallaget har mulighet til å ta inn noen små kroner per streamer. (Fra det stedet jeg har undersøkt koster de mellom 160-190,- pr.stk avhengig på trykk-type og antall). Håper uansett at dere kan godta en pris på 200,- pr.stk slik at lokallaget kan få noen kroner mere å rutte med i klubbkassa.

 

Bestillinger og betaling kan skje på lokallagstreffet den 14. September eller på PRIVATE MELDINGER. (kun bestilling)

 

Vil også ta med klistremerker og skiltplater den 14. September på lokallagstreffet. Hvis dere vil kjøpe, så ta med 50,- for disse.

 

mvh

Erik

Lokallagsleder Nord Trøndelag

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Rabattavtale ved Mekonomen Steinkjer.

Avtalen gjør at vi som er medlemmer får 15% på alle varer,uansett hva det måtte være. Eneste vi ikke har vår rabatt på,er varer som allerede er på tilbud eller kampanje.

 

Avtalen gjelder ved fremvisning av medlemskort.

 

mvh

Hans Strømseng

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.