#351 Skrevet Juni 17, 2009 (endret) Fant ENDELIG igjen en utgave av magasinet "Tuning" fra -97 som jeg har leita etter lenge... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#352 Skrevet Juni 17, 2009 (endret) De blinklysa der var til inspirasjon til de jeg lagde og modda på gte`n jeg hadde... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#353 Skrevet Juni 18, 2009 Oida! Det var en pen en! Fett med 10x17" bak, sku nesten hatt den litt lavere men vanskelig å få til kanskje. Hva slags speil sitter på den??? Tøff 80`n din også Skogsrud! Ikke mange som er så strøkne.! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#354 Skrevet Juni 18, 2009 Oida! Det var en pen en! Fett med 10x17" bak, sku nesten hatt den litt lavere men vanskelig å få til kanskje. Hva slags speil sitter på den???Tøff 80`n din også Skogsrud! Ikke mange som er så strøkne.! Hehe, ja den er skikkelig grom Det sitter "Rennspiegel für Polo II" på den (står i teksten der). Ja, den var tøff den...men er maange år siden jeg hadde den nå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#355 Skrevet Juni 18, 2009 Laga seg luftinntak i skjermen og ja:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#356 Skrevet Juni 18, 2009 Favoritt tråden min!! Og favoritt Audi! Fin to dørs 83 16vt, som var i Audi Scene 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#357 Skrevet Juni 18, 2009 Favoritt tråden min!! Og favoritt Audi! Fin to dørs 83 16vt, som var i Audi Scene den er ikke orginal den?? har ikke sett noen såne før. men er vel sett inn coupe dør ser da ut som det er lengre dør en på en orginal 4 dørs? men kan man bruke dør fra coupe da? er da vel ikke samme vinkelen på frontruta? flere bilder og info om den bilen? den var tøff. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#358 Skrevet Juni 18, 2009 den er ikke orginal den?? har ikke sett noen såne før. men er vel sett inn coupe dør ser da ut som det er lengre dør en på en orginal 4 dørs? men kan man bruke dør fra coupe da? er da vel ikke samme vinkelen på frontruta? flere bilder og info om den bilen? den var tøff. Den er original som todørs den, ble vel solgt i USA fra 1981-84. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#359 Skrevet Juni 18, 2009 tøfft sån skule man fått tak i da. men jeg har vel kansje nok med og få mit prosjekt oppe og gå så vis man skal skaffe seg flere blir det vel tull. noen spm vet hvor mange biler det ble produsert. men vis det er bare usa dem ble levert kan vel mye av det være spiker. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#360 Skrevet Juni 18, 2009 Hehe, ja den er skikkelig grom Det sitter "Rennspiegel für Polo II" på den (står i teksten der). Ja, den var tøff den...men er maange år siden jeg hadde den nå Åja. Kan ikke et ord tysk så Utifra det je ser i bladet der så har bilen Borbet B felger? Slike har je aldri sett, var litt fete. Er 80`n din fortsatt i live da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#361 Skrevet Juni 18, 2009 (endret) 2dørs 80 quattro er uhyre sjelden...... (uvist antall bygd) , drømmebilen min er fortsatt en Urbredda 2dørs 80 quattro sedan med sprek 20V 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#362 Skrevet Juni 18, 2009 Åja. Kan ikke et ord tysk så Utifra det je ser i bladet der så har bilen Borbet B felger? Slike har je aldri sett, var litt fete. Er 80`n din fortsatt i live da? Hehe, er f.eks endel tysk som nesten kan oversettes direkte; krass, breit, schnell..=..grom, brei, rask.. Ja, gromme felger. Nei, var en kar fra nedpå Biri el deromkring som overtok den etter meg for 7-8 år siden. Han ble påkjørt bakfra..bilen ble visst vraka. Litt synd ettersom det var en grom porta topp med kam osv og jeg bremsa 147 hk med den 1,8`n på Flissundet..gikk veldig godt.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#363 Skrevet Juni 19, 2009 Hehe, er f.eks endel tysk som nesten kan oversettes direkte; krass, breit, schnell..=..grom, brei, rask..Ja, gromme felger. Nei, var en kar fra nedpå Biri el deromkring som overtok den etter meg for 7-8 år siden. Han ble påkjørt bakfra..bilen ble visst vraka. Litt synd ettersom det var en grom porta topp med kam osv og jeg bremsa 147 hk med den 1,8`n på Flissundet..gikk veldig godt.. Dæven det må da væra bra å få ut 147 hk med "kun" porta topp og kam?! Er vel org 112 hk i gte`n? Synd den ble vrak, sku likt å sett den. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#364 Skrevet Juni 19, 2009 Hehe, er f.eks endel tysk som nesten kan oversettes direkte; krass, breit, schnell..=..grom, brei, rask..Ja, gromme felger. Nei, var en kar fra nedpå Biri el deromkring som overtok den etter meg for 7-8 år siden. Han ble påkjørt bakfra..bilen ble visst vraka. Litt synd ettersom det var en grom porta topp med kam osv og jeg bremsa 147 hk med den 1,8`n på Flissundet..gikk veldig godt.. Ikke Biri, men Toten - nærmere bestemt Lensbygda. Navnet var Kjetil Lindborg. Og ja, ble påkjørt bakfra - det stemmer. Det var veldig synd, for bilen gikk veldig bra, husker jeg. Kjørte den en del, og det var neimen ikke en kjedelig opplevelse. Personlig så husker jeg at den sleit litt i motbakker med å komme seg over 4-5000rpm (buttet imot), men utenom det var det en morsom bil;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#365 Skrevet Juni 19, 2009 Ikke Biri, men Toten - nærmere bestemt Lensbygda. Navnet var Kjetil Lindborg. Og ja, ble påkjørt bakfra - det stemmer. Det var veldig synd, for bilen gikk veldig bra, husker jeg. Kjørte den en del, og det var neimen ikke en kjedelig opplevelse. Personlig så husker jeg at den sleit litt i motbakker med å komme seg over 4-5000rpm (buttet imot), men utenom det var det en morsom bil;) Det var moro å høre. Ja, prøvde lenge å få tak i han lindborg men har svarte aldri p tlf..ville høre om det var mulig å få tak i motoren igjen..tror han flytta til Bergen. Ja butta imot ja..jeg hadde igjen å senke styretrykket på bensinen (chimse opp en boks som satt på blokka). Dette skulle gi ennå bedre sprut ettersom det var en bensin"stråle" som jobbet imot gasspjeldet, og når trykket på den strålen ble senka skulle den gå ennå bedre. Du vet ikke hvilken høgger den ble levert hos..? Sorry litt off topic folkens.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#366 Skrevet Juni 19, 2009 Den er original som todørs den, ble vel solgt i USA fra 1981-84. Orginale todørs sedan biler ja, dog ble ikke bare solgt i USA men de fleste var forhjulstrekk og med små motorer. Todørs med quattro er som Bård sier uhyre sjeldne, og de ble vel kun levert med 4'er maskin? Er en svenske for noen år siden som drev å bygde opp en todørs quattro med urbredding og 20vt maskin, var meget tøff ja. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#367 Skrevet Juni 19, 2009 Flere av 80 2-dørs 16vt http://galerie.motorfacts.de/main.php?g2_itemId=160253 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#368 Skrevet Juni 19, 2009 Er det denne som var med i siste utgave av AudiScene, Sperstad? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#369 Skrevet Juni 19, 2009 Er det denne som var med i siste utgave av AudiScene, Sperstad? Stemmer det ja! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#370 Skrevet Juni 19, 2009 De har litt spesiell look på exos-enderørerne sine i Tyskland...så litt rart ut det som synes på den 80`n over her..nesten rett opp.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#371 Skrevet Juni 19, 2009 Er en svenske for noen år siden som drev å bygde opp en todørs quattro med urbredding og 20vt maskin, var meget tøff ja. Her er den igjen, har vel vært bilde av den før i denne tråden men ser ut til å være borte nå. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#372 Skrevet Juni 19, 2009 forstår ikke hvorfor dem ikke lagde den sån. når audi først skule lage en 2 dørs ta 80 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#373 Skrevet Juni 19, 2009 De har litt spesiell look på exos-enderørerne sine i Tyskland...så litt rart ut det som synes på den 80`n over her..nesten rett opp.. die grose dtm-look! og nei, kannke tysk. vet det er feil skrevet.. var 2 ting je ikke likte på denna, eksosen og for lite senk. ellers var den rååå! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#374 Skrevet Oktober 20, 2009 Hark hark 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#375 Skrevet Oktober 20, 2009 Du vet ikke hvilken høgger den ble levert hos..? Oversett dette innlegget, men nei - veit ikke hvor den ble levert, dessverre:o Kan finne det ut om du har veldig lyst til å vite det. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...