Typ 81/85 inspirasjonstråd

Anbefalte innlegg

Takker Ole!! Legg ut et til da.

 

AUDI_min_05.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nydelig, ligner ganske mye på min bil!

 

Frsenk-vi.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takker Ole!! Legg ut et til da.

 

AUDI_min_05.jpg

 

Nice! Finnes det noe prosjekttråd på denne? Har du ei leppe under bakfangeren også?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den var blitt bra Ruben!! Den så langt verre ut sist gang jeg så den :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Begynte i en typ81 1983 modell og både før og etter det har jeg ALLTID vært svak for disse.. ikke lett å komme unna de når man først har "falt" for de..... er jo så mye rått : rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

90 var en mere luksuriøs og sportslig versjon av 80. Den skulle liksom representere 200 i mellomklassen, siden 200 var en luksuriøs versjon av 100 i storbil-klassen. 90 fantes også med 2.0E femmer på 115 hk, både som Type 81 og Type 89. Denne ble ikke levert med quattro, det var det bare 2.2 som gjorde. Det fantes også en 90 med 4-sylindret motor, nemlig 90 Turbodiesel, også denne ble levert både som Type 81 og Type 89. En ganske sjelden bil, uansett vhilket karroseri den har.

 

96910.jpg

Imag0ffgreuujiokff005.jpg

 

 

Da kommer et nyt spørsmål til mannen med svarene: Ble det noen gang levert 90 typ81 turbodiesel quattro?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Min typ.85

1985 90fwd 2,2

Sitter mere korekt dekkdimensjon på nå enn da bildene ble tatt. Men til forskjell så er det et Rådyr som har banka opp fronten på den nå så er langt fra pen akkurat nå :(

90-1.jpg

90-2.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Min typ.85

1985 90fwd 2,2

Sitter mere korekt dekkdimensjon på nå enn da bildene ble tatt. Men til forskjell så er det et Rådyr som har banka opp fronten på den nå så er langt fra pen akkurat nå :(

Hvilken dekk dimensjon er det som er på bildene da? Og hva har du på nå? Er det på samme felgene og hvilke felger er det (dim)?

 

Var en pen bil på disse bildene, synd at et rådyr ville ta den i nærmere øyesyn.....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fyyyy så mange drømmebiler! Tett før jeg selger S2`n å går over til gamle karosseriet : rock :

 

Denne var kreemen:

dsc000594vi.jpg

 

 

Mvh

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvilken dekk dimensjon er det som er på bildene da? Og hva har du på nå? Er det på samme felgene og hvilke felger er det (dim)?

 

Var en pen bil på disse bildene, synd at et rådyr ville ta den i nærmere øyesyn.....

 

Der sitter det 225/50-16. Nå er det 215/40-16

Felgene er 8x16

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fyyyy så mange drømmebiler! Tett før jeg selger S2`n å går over til gamle karosseriet : rock :

 

Denne var kreemen:

dsc000594vi.jpg

 

 

Mvh

 

 

Har rundt 300 bilder fra det treffet der men vet ikke hvor jeg skal legge dem ut. Blir litt mye på denne tråden her.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har rundt 300 bilder fra det treffet der men vet ikke hvor jeg skal legge dem ut. Blir litt mye på denne tråden her.

Aldri for mye!: smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ingen som vet om noen bildeserver eller noe da?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

her var det mye inspirasjon og hente!;) da er masse godis bestilt til min audi 80cc type 81!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Denne da... vet ikke om det gir inspirasjon, men det er hvertfall en prototyp:)

prototyp.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.