Anbefalte innlegg

Huff... det er ikke akkurat mye aktivitet her for dagen... :confused:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Huff... det er ikke akkurat mye aktivitet her for dagen... :confused:

 

 

Var en del oppmøtte på lokalagstreffet om Søndagen da!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er ikke så mye liv nei, men kom gjerne med forslag til aktiviteter! Jeg er med på det meste så sant jeg har tid jeg, cruising eller hva det nå måtte være..

 

Har forsøkt å få litt tilbakemeldinger på hva folk er gira på å gjøre for å få det litt aktivt her i lokallaget, men er ikke så mye svar å få.. Dette er jo da en glimrende tråd å komme med slikt i :) Ellers er lokallagstreffene fine til å ta opp ting på..

 

Hva med en kveld med klubbvideo og "sosialt" ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg tar meg kanskje en tur opp på søndag.. Svigers kommer på besøk den helga ( som vanlig et-eller-annet hver gang det er noe som skjer!#@*!&"#)...

 

Får håpe det kommer noen fra lokallaget oppover iallefall når du har dratt i gang noe sånt!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Pokker at det er den helga da : bh :, er i skogene i Wales jeg da, er det skog der da tro: klø :

Men, dere som drar får ha det morro og legg ut mange bilder når treffet er ferdig, slik at vi som ikke får blitt med også får sett litt av det som er der: vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg får si som i fjor, og året før der.... :o Kommer sterkere tilbake til neste år.... (les:Golf på bukker)

 

 

Men en sammenkomst eller to på kveldstid, for lett "jangling" hadde ikke vært så dumt :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg skal hvertfall en tur opp

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men en sammenkomst eller to på kveldstid, for lett "jangling" hadde ikke vært så dumt :)

 

Ikke dumt det nei, lenge siden det har vært noe "jangling" nå :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

" jangling " hørs bra ut :P

hadde vært morro å fått til litt sosialt, en fin måte å bli kjent med folk på!

Får snakke for meg selv, men føler ikke at jeg kjenner for mange i lokallaget liksom :o

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Syns dere skulle fått Alexander som sjåfør og filme 20v'n på kamikazeferd gjennom byen. ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Syns dere skulle fått Alexander som sjåfør og filme 20v'n på kamikazeferd gjennom byen. ;)

 

Hehe, det var en artig kjøretur det ja... Går rykter om at han har vært på kamikazeferd igjen, men det bør vi ikke gå inn på her :P

 

 

Alexander : Du tar med playstation, Thomas kan få ta med seg GT4 og jeg har klubbdvd.. Burde kunne bli en ok kveld det.. ? Resten tar med seg godt humør og god drikke :venner: ( hvis det blir aktuelt da vel og merke... ).

 

 

se forøvrig denne tråden -> http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=34472

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bør vel ikke gå nærmere inn på det her nei :P

 

Men stiller med god drikke å ps2 jeg hvertfall:D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde vært kult med en film kveld eller noe, men er det noen som har plass til å ha sånt? tengte på hvis det kom en del.. : eek :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg stiller som sagt leiligheten til disposisjon jeg, men er jo ikke voldsomt med plass... 3+2.5 seter + spisestuestoler til 6 pers burde iallefall holde til noen da. Om noen har stor stue elno så si gjerne ifra :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du har da mye gulvplass! det er det alle havner ettervert uansett!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

alle kan samle sammen det de finner av både øl og bil filmer : smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, skal vi satse på dette da? Det må bli om 4 uker hvis det skal bli hos meg (22-23-24 oktober), iallefall ikke før... Hadde vært artig det ja :venner:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.