Telemark: Bilder av bobla mi..

Anbefalte innlegg

Har byttet vekk bobla mi nå.. å fikk sparka meg i fua siste dagen å få tatt noen bilder.. hadde et par rævva bilder fra før.. disse er noe bedre..

bilen er foresten ikke bytta i noe wag.. men en Pontiac trans am.. me div.feil.. kan jo bli morro sluurebil det her : haha : ..

 

Scan0001.jpgScan0002.jpgScan0003.jpg

 

morro bil dette... men alt for dau.. så skal jeg ha boble igjenn får d vere noe hissiare en 1600...

 

//Vegard

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eg har lyst å vera med ein tur i Pontiacken! Det var jo drømmebilen min det når eg var ung og dum.

 

Det er vell med V8'er? 6.6 liter eller???

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eg har lyst å vera med ein tur i Pontiacken! Det var jo drømmebilen min det når eg var ung og dum.

 

Det er vell med V8'er? 6.6 liter eller???

 

 

Problemet er motoren.. det er egentlig en Turbo trans am..4.9L...

men sto og står i en 350cid(5,7L) chevy motor..

han mente at det var bare topp pakningene..men viste seg å vere sprekk i motorblokka.. fikk tak i en annen..1300,- borret opp 0,30.. nye stempler og ny trimm kam..alt av lager.. overhalet topper.. skal sette i ny starter i morgen.. så få fin justert tenninga.. den gikk ikke helt reint.. så får man se.. skal ikke ha skilt på den før te våren igjenn.. blir bare for å selge den igjenn..men utrolig morsom bil da..så skal se om jeg får en som er flink til å lakke den billig i løpet av vinteren.. er orginal brun nå..å den orginale miljølakken har ikke akkurat vert kjent for å vere bra.. så den har flassa mange steder i klar lakken.. men får se.. skal nok se om jeg får ordna en tur te deg senere :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.